Nowy sklep w Olsztynie tej sieci zaskoczył mnie pozytywnie. Wygląd sklepu z zewnątrz oraz wewnątrz zachęca do odwiedzin w tym sklepie. Sklep jest duży, czyściutki, ubrania są odpowiednio posegregowane, na manekinach wiszą ładne ubrania i często zostają wymieniane te modele. Ubrania ą ładne i tanie. Przymierzalnia jest duża. Co prawda wiele z nich można potkać w sklepach bezcłowych, natomiast ceny są takie sam, tyle, że sklep wygląda bardziej ekskluzywnie.Co do personelu obsługi, to mógłby się bardziej postarać, pracownicy maja problem ze znalezieniem odpowiednich rozmiarów spodni, zwłaszcza męskich lub nie wiedzą do jakiego największego rozmiaru można znaleźć spodnie. Samemu trzeba odwieszać ubrania. Dużym plusem sklepu jest możliwość zwrotu lub wymiany ubrań w ciągu 7 dni.Sklep oceniam pozytywnie.
Sklep zoologiczny w dużym centrum handlowym powinien mieć fachową obsługę i przystępne ceny., ale tak nie jest. Podczas zakupów w tym sklepie byłam bardzo zaskoczona złą obsługą. Na pierwszy rzut oka sklep wygląda ładnie, jest dosyć przestronny, towar odpowiednio poukładany i jest w nim czysto. Jest duży wybór asortymentu, natomiast ceny niestety w porównaniu z innymi sklepami są bardzo wysokie. Zakupu dokonałam tylko z tego względu, że było już późno i się spieszyłam. Personel nie za bardzo się interesuje klientem, pracownicy rozmawiają między sobą albo po prostu trzeba poprosić samemu o pomoc. Pan sprzedawca jest trochę zakręcony, nie wydał mi bezpośrednio paragonu, a jak poprosiłam o paragon to nie usłyszał i przy mnie wyrzucił. Po ponownej prośbie o paragon, ocknął się i wyciągnął pognieciony paragon z kosza. Nie polecam sklepu.
Produkty oraz ceny w tym sklepie są przyciągające. jest bardzo duży wybór produktów w atrakcyjnej cenie. Produkty są estetycznie poukładane, a ceny są na każdej metce.Z kolei przestrzeń sklepu Pepco na tej ulicy mimo, że jest duża, natomiast długa i ciasna. Ciężko się przemieszczać główną alejką oraz pomiędzy regałami. Trzeba być bardzo ostrożnym, by nie zaczepić o jakiś produkt, tym bardziej, że ten sklep odwiedza dużo klientów. Kas powinno być więcej, ze względu na liczbę klientów. Personel w kasach są miły i życzliwy.
Zamawiałam książki przez sklep internetowy Empik. Produkty są łatwe w wyszukiwaniu, a asortyment jest duży. Istnieje możliwość odbioru przesyłki bezpłatnie w stacjonarnym sklepie tej sieci, a także opcja przesyłki pod wskazany adres. Obsługa klienta jest bardzo szybka, zaraz po zamówieniu przesyłany jest potwierdzenie dokonania zakupu. Natomiast czas dostarczenia produktów jest szybki. Polecam.
Zakupy w tym sklepie robię, kiedy jestem w centrum handlowym Carrefour. Sklep jest dosyć duży i wyglądaładnie, jest bardzo czysto. Ceny są bardzo przystępne, natomiast obsługa klienta daje dużo do życzenia. Personel jest bardzo miły, jednak posiadają niską wiedzę dotyczącą oferowanych produktów. Nie wiedzą jaki jest skład produktów spożywczych, chyba że jest do nich opis. Jest problem z doradzeniem, który jest produkt odpowiedni, a problem się zaczyna gdy nie ma opisu w języku polskim.
New Yorker oferuje bardzo modne ubrania dla kobiet i mężczyzn. Poza tym bardzo często mają promocje, można wówczas bardzo tanio kupić ubrania. W sklepie panuje ład i porządek. Natomiast prawie nikogo z personelu nie ma na sali sprzedażowej, aby się o coś zapytać trzeba podążyć w stronę kasy. Jeśli chodzi o same zachowanie personelu, oceniam poprawnie.
Jakość obsługi oceniam bardzo dobrze ze względu na sympatycznych i życzliwych pracowników. Personel zawsze jest chętny do pomocy. Posiadają wiedzę z zakresu sprzedawanych produktów, potrafią doradzić.Jedną gwiazdkę odejmuję za wygląd miejsca obsługi, Jest bardzo ciasno, ma się wrażenie, że wszystko jest ściśnięte. Ponadto jest mało kas, w związku z tym tworzą się czasami duże kolejki.
Jakość obsługi w sklepie internetowym oceniam bardzo dobrze. Pani obsługująca sklep, bardzo konkretnie i wyczerpująco odpowiadała na pytania. Ponadto przez telefon była bardzo sympatyczna i życzliwa, pomimo moich częstych i może nawet uciążliwych telefonów. Transakcja przebiegła bardzo szybko, produkt odebrałam osobiście w sklepie stacjonarnym tego samego dnia.Jakość obsługi oceniłabym rewelacyjnie gdyby nie pewien fakt w sklepie stacjonarnym w Tesco w Olsztynie, gdzie odbierałam osobiście produkt. Pani w sklepie na początku nie wiedziała o co chodzi, a następnie, gdy się domyśliła wydała mi produkt do ręki, nie sprawdzając mojej tożsamości, ani w żadem inny sposób nie dociekała czy jestem faktycznie danym klientem.Przy ocenie będę się kierowała obsługą w sklepie internetowym, jaki i stacjonarnym, gdyż transakcja zakończyła się w tym ostatnim.
Bardzo lubię robić zakupy w Społem na ul. Murzynowskiego. Wszystkie pracujące tam Panie są zawsze uśmiechnięte, mam wrażenie, że nikt nie jest w stanie wyprowadzić tych Pań z równowagi. Panuje tu wysoka kultura osobista, zawsze słychać "dzień dobry", "do widzenia", "zapraszam ponownie", "miłego dnia życzę". Panowie ochroniarze są zawsze pomocni i serdeczni, nie tylko dla klientów sklepu, ale również dla personelu sklepowego. Ogólnie atmosfera w sklepie jest bardzo dobra. W sklepie panuje porządek, widać że personel dba o wygląd i estetykę miejsca.Jedynie co bym zmieniła, to ubrania pracownicze, mam wrażenie jakbym cofnęła się 15 lat wstecz. Nie chciałabym nosić takiego służbowego ubioru, myślę że większość tych Pań pracujących również. Mimo, że Społem nie jest zaliczany do najtańszych sklepów z branży spożywczej i przemysłowej, lubię tam robić zakupy ze względu na dobrą obsłuę klienta.
Tally Weijl jest znany z modnych ubrań oraz niewysokich cen. Przy wejściu do sklepu zwraca uwagę ciekawa muzyka oraz ładnie rozwieszone ubrania. Aczkolwiek zależy z której strony sklepu się wchodzi, z reguły w jednej części sklepu jest nowa kolekcja, a w drugiej przeceniona. Niestety ta druga część znacznie się różni od pierwszej. Panuje tam istny chaos z ubraniami, ciężko coś wynaleźć, gdyż wszystko jest ściśnięte. Oczywiście może w tym pomóc bardzo miła pracownica, która od razu zauważa nowego klienta i na powitanie serwuje czarującym uśmiechem i powitaniem "dzień dobry". Natomiast sklep zatrudnia również nieprofesjonalne pracownice, które pokrótce można usłyszeć, jak się kłócą w obecności klientów i niestety robią dobre miny do złej gry. Nie sprzyja to atmosferze w sklepie i świadczy o braku profesjonalizmu w obsłudze klienta. Data obsługi jest orientalna, gdyż nie pamiętam teraz dokładnie dnia. Natomiast zachowanie pracowników pozostało mi w pamięci.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.