Opinie użytkownika (1)

Potrzebowałam dokonać pilnej...
Potrzebowałam dokonać pilnej transakcji w banku. Wybrałam bank w Kłodzku, gdyż jako nieliczny bank, w promieniu 20 km od mojego miejsca zamieszkania, był czynny po godzinie 17tej. Do banku weszłam około 17.10, Stanęłam w kolejce do kasy, 9-10 osób przede mną. Klientów obsługiwały trzy osoby. Przy "okienku" Pani sprawnie mnie obsłużyła. Otrzymałam kwotę przekazu American Express w dolarach amerykańskich - zgodnie z moją prośbą, podpisałam dokumenty. Następnie Pani zachęcała mnie do skorzystania z oferty banku. Nie spodobał w jaki zostało to przeprowadzone. Zostałam wypytana o stan rodziny i poinformowana o możliwości założenia przez nich rachunku bankowego czy otrzymaniu kredytu. Zabrakło mi natomiast informacji o usłudze, z której korzystałam - propozycja wymiany waluty na złotówki, informacji jaki kurs oferuje bank. Pani była uśmiechnięta i grzeczna. Brakowało jej profesjonalizmu. Sala obsługi jest zbyt mała, stanowiska obsługi znajdują się blisko siebie. Brakuje dyskrecji w czasie obsługi klientów. Z banku wyszłam tuż przed 18tą.

Agnieszka_3858

09.06.2014

PKO BP

Placówka

Kłodzko, pl. Jedności 4A

Nie zgadzam się (0)
24.01.2021
Odpowiedź firmy
Dzień dobry, dziękujemy za zamieszczoną opinię. Wprowadzamy zmiany organizacyjne, które usprawniają obsługę i podnoszą komfort naszych Placówek. Wyjaśniamy, że pytania zadane w trakcie obsługi miały na celu poznanie Pani potrzeb, aby móc zaproponować najbardziej odpowiednie produkty. Zwrócimy uwagę, aby pracownicy ściśle dostosowali swoje propozycje do potrzeb klientów. Przypomnimy im również, że dbałość o dyskrecję, to jedna z głównych zasad obowiązujących w Banku. Pozdrawiamy! PKO Bank Polski

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi