Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Agnieszka_3858

Dotycząca firmy: PKO BP

Treść opinii: Potrzebowałam dokonać pilnej transakcji w banku. Wybrałam bank w Kłodzku, gdyż jako nieliczny bank, w promieniu 20 km od mojego miejsca zamieszkania, był czynny po godzinie 17tej. Do banku weszłam około 17.10, Stanęłam w kolejce do kasy, 9-10 osób przede mną. Klientów obsługiwały trzy osoby. Przy "okienku" Pani sprawnie mnie obsłużyła. Otrzymałam kwotę przekazu American Express w dolarach amerykańskich - zgodnie z moją prośbą, podpisałam dokumenty. Następnie Pani zachęcała mnie do skorzystania z oferty banku. Nie spodobał w jaki zostało to przeprowadzone. Zostałam wypytana o stan rodziny i poinformowana o możliwości założenia przez nich rachunku bankowego czy otrzymaniu kredytu. Zabrakło mi natomiast informacji o usłudze, z której korzystałam - propozycja wymiany waluty na złotówki, informacji jaki kurs oferuje bank. Pani była uśmiechnięta i grzeczna. Brakowało jej profesjonalizmu. Sala obsługi jest zbyt mała, stanowiska obsługi znajdują się blisko siebie. Brakuje dyskrecji w czasie obsługi klientów. Z banku wyszłam tuż przed 18tą.