Wychodząc z pracy, zaszłam do H&M, żeby zobaczyć nowe trendy sezonu...Zostałam mile przywitana, po chwili- zapytano mnie czy potrzebuję pomocy.Następnie Pani podpowiedziała mi, co będzie modne w danym sezonie.Panie chętnie pytały klientów o pomoc, były uśmiechnięte-co sprawiało miły nastrój w sklepie.Byłam mile zaskoczona!: )
Wracając ze szkoły wstąpiłam do Żabki-chciałam opłacić rachunek...Zapytałam ekspedientkę jak mogę to zrobić.Natomiast Pani powiedziała, że trzeba mieć specjalną kartę, którą można założyć w ów sklepie.Chciałam ją wypisać na miejscu, gdyż bardzo zależało mi na wysłaniu rachunku.Pani oznajmiła, że to długo trwa i żebym przyszła następnego dnia, bo ona troszkę nie wie jak to działa.Zdenerwowałam się, gdyż musiałam biec szybko na pocztę.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.