Tak sobie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu. Na minus: oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment. Na minus: organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Tak sobie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu. Na minus: oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Polecam przychodnię stomatologiczną. Kompetentni, cierpliwi stomatolodzy, udzielający cierpliwie i rzetelnie informacji o planowanym leczeniu i kolejnych przeprowadzanych czynnościach. Uprzejmi i dokładni w swojej pracy. Jedyny minus - panie rejestratorki, wiecznie niezadowolone, widząc czekających ludzi nie reagują. Potrafią kilka razy przejść obok klienta, nie pytając o co chodzi, czy informując, ze za chwilę podejdą. Czy to tak wiele? zamiast tego pretensjonalny ton, również w stosunku do osób starszych, sprawiają wrażenie, że się im przeszkadza.
Sklep z wieloma pięknymi wyrobami jubilerskimi wysokiej jakości. Kompetentna, uprzejma obsługa. Nastawiona frontem do klienta. Dokonywałam zakupu obrączek. Jak większość osób dokonujących wyboru tak ważnej rzeczy, nie było mi łatwo się zdecydować. Wielokrotnie porównywałam różne modele, pytałam o możliwość modyfikacji, umieszczenie graweru, zmiany rozmiaru. Za każdym razem spotykałam się z rzetelnością, uprzejmością i otwartością na klienta. Przed dokonaniem zakupu zostały mi przedstawione wszystkie informacje - promocje, gwarancja, czas realizacji, klub klientów. Dodatkowo nie było potrzeby jeździć i dopytywać o odbiór obrączek. Poinformowanie o realizowaniu zamówienia przez sms, na podany przez klienta numer.Jedyny minus - brak eleganckiego opakowania na obrączki, tylko woreczek.
Duży sklep, prowadzący sprzedaż rożnych urządzeń rtv, agd, komputery i multimedia. Samo zaopatrzenie sklepu dobre, ceny przeciętne. W sklepie oprócz 1 kasy 2 stanowiska do podpisywania umów. Obsługa fatalna! Brak zainteresowania pracowników klientem, wchodzącym do sklepu i krążącym między regałami.Aby uzyskać jakieś informacje trzeba samemu szukać pracownika.gonić za nim. Gdy już się uda "złapać" kogoś, sprawia on wrażenie, ze nie jest wcale zainteresowany pomocą klientowi. Odnosi się wrażenie, że przeszkadzamy. Pomimo fizycznej obecności pracowników na terenie sklepu wszyscy są zajęci innymi sprawami.
Pełne ciepła, spokoju, ukojenia miejsce, w którym można odpocząć od codziennego pośpiechu przy filżance pysznej kawy. Miejsce urządzone z pasją, w artystycznym, przytulnym stylu. Na dość małej powierzchni 3 sale wiele małych stolików i dla większej ilości osób. Zadbany, odgrodzony ogródek z parasolami na cieplejsze dni. Przyjazna atmosfera, uprzejma, uśmiechnięta sympatyczna obsługa. Mile widziane osoby z dziećmi - dzieci zauważane przez obsługę, traktowane jak klienci, otrzymują kolorowanki i kredki by się nie nudzić, podczas gdy dorośli piją kawę. Wiele rodzajów kaw, herbat, deserów, domowe przepyszne ciasta-głównie szarlotka. Wszystko przystępne cenowo. promocja dla stałych klientów zamawiających kawy.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.