Poszłam do banku z zamiarem założenia lokaty a także otwarcia rachunku bieżącego. Po wejściu, uśmiechnięta Pani wstała, przywitała mnie i zaprosiła do siebie do biurka. Reakcja była natychmiastowa. Pani była uprzejma i wykazała się duża wiedzą a także cierpliwością. Przedstawiła szczegółowo interesujące mnie oferty a także zaproponowała i przedstawiła kilka usług, którymi się zainteresowałam. Po założeniu lokaty i rachunku Pani z uśmiechem odpowiedziała na wszystkie moje pytała i rozwiała wątpliwości. Lokal był czysty, klimatyzowany. Wszyscy pracownicy byli ubrani skromnie, schludnie i wedle obowiązującego dress code'u. Całość mojej obsługi trwała ponad godzine. Pani nie wykazywała zniecierpliwienia i zdenerwowania, mimo że skończyła mnie obsługiwać 15 minut po zamknięciu banku.
Po wejściu do sklepu zaskoczył mnie panujący tam ład i porządek. Towary na półkach były równo ustawione. Nigdzie nie zauważyłam braków w towarach. Ceny były wyraźnie przyporządkowane do poszczególnych towarów. Z łatwością odnajdywałam interesujący mnie asortyment. Dzięki dobrej organizacji sklepu moje zakupy trwały krócej niż w innych marketach. Po dotarciu do kasy dostrzegłam kolejkę. Personel szybko zareagował na tłok i natychmiast otworzono 2 dodatkowe kasy dzięki czemu przy kasie spędziłam nie więcej niż 2 minuty.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.