Opinie użytkownika (1)

11 Lipca składałam...
11 Lipca składałam wniosek o kredyt gotówkowy, całość zatwierdzana była drogą elektroniczną i miała się odbyć w ciągu 15 minut. Niestety przy ostatnim potwierdzaniu nastąpił jakiś błąd i operacja się zawiesiła. Potwierdziłam operację, jednakże pieniążków nie było na koncie. Toteż niezwłocznie zadzwoniłam na Infolinię i czekałam ok.6 minut na rozmowę z konsultantem. Zgłosiła się bardzo miła Pani i zaczęła wszystko sprawdzać, przedtem wysłuchując mojego problemu. Troche trwała cała operacja, Pani uprzejmie informowała, że zajmie to jeszcze chwilkę i prosiła o czekanie. Po ok. 10 minutach Pani wyjaśniła mi, że nastapił jakiś błąd i wysłała mi kolejne potwierdzenie kredytu. Rozłączyłam się, weszłam ponownie w potwierdzanie przez internet mojego wniosku kredytowego i tym razem wszystko sie udało , a po chwili pieniążki były na koncie. Pani z mBanku była bardzo miła, cierpliwa i wyrozumiała, wyjaśniła mój problem a co najlepsze , pomogła mi z sukcesem.

Agnieszka_2553

01.08.2011

mBank

Placówka

Nie zgadzam się (0)
27.01.2021
Odpowiedź firmy
Witam, dziękujemy za podzielenie się swoją opinią. Motto mBanku brzmi: „Maksimum korzyści i wygoda w finansach osobistych” i właśnie o taki komfort naszych Klientów staramy się dbać każdego dnia. Miło jest czytać pozytywne opinie, ponieważ to one najdoskonalej motywują nas do ciągłego dbania o satysfakcję naszych Klientów. Jednocześnie chciałabym przeprosić za wszelkie niedogodności jakie spotkały Panią ze strony naszego Banku podczas wnioskowania o kredyt. Cieszę się, że pomimo technicznych problemów z procesowaniem wniosku, kredyt udało się uruchomić w satysfakcjonującym Panią terminie. Mam nadzieję, że korzystanie z usług mBanku będzie dla Pani nadal łatwe, szybkie i przyjemne. Przypominam, że jesteśmy do Pani dyspozycji na mLinii pod numerem: 801 300 800 lub 42 6300 800 oraz w placówkach naziemnych, których wykaz znajduje się na http://www.mbank.pl/przewodnik/punkty_naziemne/index.html. Pozdrawiam, Maria Piętka mBank

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi