Opinia użytkownika: Agnieszka_2553
Dotycząca firmy: mBank
Treść opinii: 11 Lipca składałam wniosek o kredyt gotówkowy, całość zatwierdzana była drogą elektroniczną i miała się odbyć w ciągu 15 minut. Niestety przy ostatnim potwierdzaniu nastąpił jakiś błąd i operacja się zawiesiła. Potwierdziłam operację, jednakże pieniążków nie było na koncie. Toteż niezwłocznie zadzwoniłam na Infolinię i czekałam ok.6 minut na rozmowę z konsultantem. Zgłosiła się bardzo miła Pani i zaczęła wszystko sprawdzać, przedtem wysłuchując mojego problemu. Troche trwała cała operacja, Pani uprzejmie informowała, że zajmie to jeszcze chwilkę i prosiła o czekanie. Po ok. 10 minutach Pani wyjaśniła mi, że nastapił jakiś błąd i wysłała mi kolejne potwierdzenie kredytu. Rozłączyłam się, weszłam ponownie w potwierdzanie przez internet mojego wniosku kredytowego i tym razem wszystko sie udało , a po chwili pieniążki były na koncie. Pani z mBanku była bardzo miła, cierpliwa i wyrozumiała, wyjaśniła mój problem a co najlepsze , pomogła mi z sukcesem.