Pierwsze wrażenie negatywne.Pomimo mojego widocznego zainteresowania konkretnym produktem, brak reakcji personelu na moją obecność w sklepie ( jeden ze sprzedawców nie obsługiwał klientów). Na moją prośbę o pomoc szybka reakcja lecz widoczna na twarzy irytacja. Później znacznie lepiej. Na wszystkie moje pytania odpowiedź fachowa i konkretna. Pan zadawał pytania i próbował ustalić jakie są moje wymagania odnośnie sprzętu, który chciałam zakupić. Udzielił informacji na temat gwarancji, dowozu i możliwości zakupu na raty. Na koniec podziękował za wizytę i zaprosił do ponownego odwiedzenia sklepu. W sklepie panował porządek, cenówki były na każdym sprzęcie który oglądałam, gabloty były podświetlone. Pracownicy byli ubrani jednakowo, ubiór zgodny ze standardami firmy.
Bank Gospodarki Żywnościowej( zakładałam konto ). Obsługa miła i fachowa. Znajomość oferowanych produktów na najwyższym poziomie.Oferta kredytowa bardzo atrakcyjna w porównaniu do innych banków. Szybka i konkretna odpowiedź na zadawane pytania.Wysoka kultura osobista pracowników, jakość i szybkość obsługi zdecydowanie wysuwają placówkę na czołowe miejsce w moim osobistym rankingu. Placówka wyglądała czysto i estetycznie. Pracownicy ubrani elegancko i schludnie.Ocena pozytywna.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.