Opinia użytkownika: Agnieszka_2088
Dotycząca firmy: NEONET
Treść opinii: Pierwsze wrażenie negatywne.Pomimo mojego widocznego zainteresowania konkretnym produktem, brak reakcji personelu na moją obecność w sklepie ( jeden ze sprzedawców nie obsługiwał klientów). Na moją prośbę o pomoc szybka reakcja lecz widoczna na twarzy irytacja. Później znacznie lepiej. Na wszystkie moje pytania odpowiedź fachowa i konkretna. Pan zadawał pytania i próbował ustalić jakie są moje wymagania odnośnie sprzętu, który chciałam zakupić. Udzielił informacji na temat gwarancji, dowozu i możliwości zakupu na raty. Na koniec podziękował za wizytę i zaprosił do ponownego odwiedzenia sklepu. W sklepie panował porządek, cenówki były na każdym sprzęcie który oglądałam, gabloty były podświetlone. Pracownicy byli ubrani jednakowo, ubiór zgodny ze standardami firmy.