W ubiegłym roku pierwszy raz kupiłam książki z księgarni wysyłkowa.pl. skusiła mnie atrakcyjna cena i również niski koszt przesyłki w zależności od wartości zamówienia można otrzymać przesyłkę za 50% lub gratis. Przesyłka była ekspresowa, paczka zapakowana profesjonalnie (zabezpieczenia z folii bąbęlkowej) i oczywiście książki w doskonałym stanie i super wydanie. I od roku kupuje książki w wysylkowa.pl. Dzisiaj otrzymałam kolejną paczkę z książkami i tak jak za pierwszym razem wszystko perfekcyjnie zapakowane. Wydawnictwo super.
W gazetce promocyjnej sklepu moja ulobiona kawa jest w promocji a na dodatek drugą mniejszą dostaje gratis. Więc wybrałam się do sklepu w Radomiu. Bez problemu znalazłam regał z kawami, wziełam tą, którą chciałam kupić i szukam informacji gdzie mogę dostać gratis. Podchodze do Pani wykładającej towar i pytam, gdzie mogę dostać gratis, Pani poinformowała mnie, że przy kasie, zrobiłam więc wszystkie zakupy i poszłam do kasy. W kasie pytam kasjerki o małą kawę, Pani lekko zdziwiona więc jej tłumacze, że jest w ofercie. powiedziala mi, że muszę pójść do punktu klienta. Podchodzę i Pani tłumaczę o co mi chodzi i całą historię. Więc Pani z uśmiechem mi wytłumaczyła, żę małą kawę powinnam wziąc z półki a Pani przy kasie nalicza mi rabat. Oczywiście dałam sobie z tym spokój uważam jednak, że gratis pownien być dołączony do towaru, jeżeli tak nie jest to powinna być informacja dla klienta co powinien zrobić. taką informację jaką uzyskałam w punkcie obsługi powinna mi udzielić osoba, wykładająca towar na półce obok.
Sklep Bon Prix był moim ulubionym sklepem. Zawsze mogłam kupić fajny ciuszek w moim (dość dużym) rozmiarze. Ceny były raczej przystępne, opłata za przesyłkę dosyć wysoka, ale gdy kupuje kilka osób przesyłka jest tańsza. Byłam bardzo zadowolona jednak zmieniłam zdanie. Moda się zmienia a oferta sklepu chyba za tym nie nadąża. Nowości jest niewiele. Sklep oferuje dostawę towaru od 7-20 dni i niestety bardzo często czeka się na dostawę dużo dłużej. Kupiłam szalik na początku października oczywiście doszedł po 1,5 miesiąca. Po 30 dniach pozwoliłam sobie zadzwonić na infolinię. Pierwsza z Pań (bardzo nie sympatyczna) poinformowała mnie, że szalika jeszcze nie dostali od producenta i że zawsze ogę zrezygnować z przesyłki. Poinformowałam Panią, że jednak chce ten szalik tylko chyba jest coś nie tak z dochowaniem terminów i bez uprzejmości przełączyła mnie do działu reklamacji, gdzie druga z Pań poinformowała, że szalik jest na magazynie i w następnym tygodniu powinnam go dostać. No i dostałam. Jednak kompetencje tej pierwszej Pani mają wiele do życzenia, jek również kultura i traktowanie klientów.
Bardzo często chodzę do tego sklepu na zakupy. Obsługa jest zawsze bardzo uprzejma, uśmiechnięta. Panuje w nim porządek. Pracownicy dbają aby wózki i koszyki byłu uporządkowane i czyste. Produkty są uzupełniane na bieżąco, szczególnie warzywa i owoce.ceny są oznakowane dosyć dobrze. Byłam świadkiem gdy Pani pytała się osoby z obsługi ile kosztuje dany produkt, pracownik obsługi poszedł sprawdzić do czytnika cenę i wrócił do klientki z uśmiechem poinformował o cenie produktu. Boksy kasowe są czyste. Kasjerzy uprzejmi, za każdym razem mówią dzień dobry, dziękuje, dowidzenia.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.