Opinia użytkownika: Agnieszka_1939
Dotycząca firmy: bonprix.pl
Treść opinii: Sklep Bon Prix był moim ulubionym sklepem. Zawsze mogłam kupić fajny ciuszek w moim (dość dużym) rozmiarze. Ceny były raczej przystępne, opłata za przesyłkę dosyć wysoka, ale gdy kupuje kilka osób przesyłka jest tańsza. Byłam bardzo zadowolona jednak zmieniłam zdanie. Moda się zmienia a oferta sklepu chyba za tym nie nadąża. Nowości jest niewiele. Sklep oferuje dostawę towaru od 7-20 dni i niestety bardzo często czeka się na dostawę dużo dłużej. Kupiłam szalik na początku października oczywiście doszedł po 1,5 miesiąca. Po 30 dniach pozwoliłam sobie zadzwonić na infolinię. Pierwsza z Pań (bardzo nie sympatyczna) poinformowała mnie, że szalika jeszcze nie dostali od producenta i że zawsze ogę zrezygnować z przesyłki. Poinformowałam Panią, że jednak chce ten szalik tylko chyba jest coś nie tak z dochowaniem terminów i bez uprzejmości przełączyła mnie do działu reklamacji, gdzie druga z Pań poinformowała, że szalik jest na magazynie i w następnym tygodniu powinnam go dostać. No i dostałam. Jednak kompetencje tej pierwszej Pani mają wiele do życzenia, jek również kultura i traktowanie klientów.