Opinia użytkownika: Agnieszka_1939
Dotycząca firmy: Carrefour
Treść opinii: W gazetce promocyjnej sklepu moja ulobiona kawa jest w promocji a na dodatek drugą mniejszą dostaje gratis. Więc wybrałam się do sklepu w Radomiu. Bez problemu znalazłam regał z kawami, wziełam tą, którą chciałam kupić i szukam informacji gdzie mogę dostać gratis. Podchodze do Pani wykładającej towar i pytam, gdzie mogę dostać gratis, Pani poinformowała mnie, że przy kasie, zrobiłam więc wszystkie zakupy i poszłam do kasy. W kasie pytam kasjerki o małą kawę, Pani lekko zdziwiona więc jej tłumacze, że jest w ofercie. powiedziala mi, że muszę pójść do punktu klienta. Podchodzę i Pani tłumaczę o co mi chodzi i całą historię. Więc Pani z uśmiechem mi wytłumaczyła, żę małą kawę powinnam wziąc z półki a Pani przy kasie nalicza mi rabat. Oczywiście dałam sobie z tym spokój uważam jednak, że gratis pownien być dołączony do towaru, jeżeli tak nie jest to powinna być informacja dla klienta co powinien zrobić. taką informację jaką uzyskałam w punkcie obsługi powinna mi udzielić osoba, wykładająca towar na półce obok.