Odwiedziłam Bank PKO SA. Jest to okres przed świętami. Pani w kasie, uśmiechnięta, nie stwarzająca nieprzyjemnej atmosfery. A przecież tez chciałaby skończyć pracę jak najszybciej. Zostałam obsłużona szybko, z uśmiechem.
Dziękujemy za zgłoszenie. Z każdej opinii i oceny wyciągniemy wnioski, aby poprawiać jakość obsługi Klientów.
Z koleżankami umówiłam...
Z koleżankami umówiłam się na obiad w restauracji Mirador. Zarezerwowałam dwa dni wcześniej stolik na godzinę 16.00 w sobotę, 11.10.08. Przyszłyśmy wcześniej, około 15 minut przed czasem. W restauracji były zajęte 3 stoliki. Kelnerka podeszła do nas dopiero po około 15 minutach i przyniosła kartę z menu. Zdecydowaliśmy się co chciałybyśmy zjeść i czekałyśmy na podejście kelnerki. Przyszła po pół godzinie i przyjęła od nas zamówienie. Po około 15 minutach przyszła ponownie i dała nam oliwki na stół, dania z zamówienia jeszcze nie. Nasz obiad dostałyśmy po około godzinie. W mojej sałatce z ośmiornicami było może około 8 ośmiorniczek. Kaczka koleżanki była twarda.
Kupiłam mamie wózek na kółkach na zakupy. Niestety, po dwóch tygodniach tenże wózek popsuł się. Oderwało mu się kółko. Pojechałam z reklamacją. Pani uprzejmie mnie poinformowała, że zostanie naprawa wykonana. Mam zgłosić się za dwa tygodnie. Chciałam zwrot gotówki, ale niestety, nie dostałam. Nie ma się już zaufania, jeśli dany produkt się popsuje i zostanie naprawiony. Wolę zamienić na inny lub zwrot gotówki.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.