Opinie użytkownika (3)

Odwiedziłam Bank PKO...
Odwiedziłam Bank PKO SA. Jest to okres przed świętami. Pani w kasie, uśmiechnięta, nie stwarzająca nieprzyjemnej atmosfery. A przecież tez chciałaby skończyć pracę jak najszybciej. Zostałam obsłużona szybko, z uśmiechem.

Agnieszka_176

13.04.2009

PKO BP

Placówka

Nie zgadzam się (21)
10.05.2022
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za zgłoszenie. Z każdej opinii i oceny wyciągniemy wnioski, aby poprawiać jakość obsługi Klientów.
Z koleżankami umówiłam...
Z koleżankami umówiłam się na obiad w restauracji Mirador. Zarezerwowałam dwa dni wcześniej stolik na godzinę 16.00 w sobotę, 11.10.08. Przyszłyśmy wcześniej, około 15 minut przed czasem. W restauracji były zajęte 3 stoliki. Kelnerka podeszła do nas dopiero po około 15 minutach i przyniosła kartę z menu. Zdecydowaliśmy się co chciałybyśmy zjeść i czekałyśmy na podejście kelnerki. Przyszła po pół godzinie i przyjęła od nas zamówienie. Po około 15 minutach przyszła ponownie i dała nam oliwki na stół, dania z zamówienia jeszcze nie. Nasz obiad dostałyśmy po około godzinie. W mojej sałatce z ośmiornicami było może około 8 ośmiorniczek. Kaczka koleżanki była twarda.

Agnieszka_176

12.10.2008

Mirador

Placówka

Warszawa, Grzybowska 2

Nie zgadzam się (16)
Kupiłam mamie wózek...
Kupiłam mamie wózek na kółkach na zakupy. Niestety, po dwóch tygodniach tenże wózek popsuł się. Oderwało mu się kółko. Pojechałam z reklamacją. Pani uprzejmie mnie poinformowała, że zostanie naprawa wykonana. Mam zgłosić się za dwa tygodnie. Chciałam zwrot gotówki, ale niestety, nie dostałam. Nie ma się już zaufania, jeśli dany produkt się popsuje i zostanie naprawiony. Wolę zamienić na inny lub zwrot gotówki.

Agnieszka_176

12.10.2008

Tesco

Placówka

Warszawa, al. KEN 14

Nie zgadzam się (15)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi