Celem wizyty w biurze podróży było nabycie biletu lotniczego. Pani kasjerka przedstawiła mi różne opcje cenowe i pomogła wybrać najbardziej korzystną zarówno godzinowo jak i cenowo. Widać było, że zna się na branży i potrafi doradzić klientowi. Dzień przed upływem rezerwacji kontaktowała się ze mną, żeby przypomnieć że czas wykupu rezerwacji upływa dnia następnego. Jestem zadowolona z obsługi i gorąco polecam biuro w Gdyni
Było to autentyczne badanie marketingowe przeprowadzane przez cały ten tydzień przez około 5 godzin dziennie. Badanie miało na ocenieni jakości obsługi klienta poprzez obserwację oraz poprzez badanie ankietowe wśród klientów. Z badań wynikało, że klienci byli zadowoleni z obsługi a najbardziej cenili markę biura, następnie fachowość oraz jakośc obsługi oraz głęboką i szeroką ofertę biura. Moja osobista ocena po tym badaniu: Pracują tam osoby kompetentne, znające swoja branżę i potrafiące sprostać wymaganiom klienta. Faktem jest, że oferują wycieczki droższe od konkurencji, aczkolwiek maja bardzo mało skarg odnośnie ich obsługi. Dodatkowym atutem biura jest możliwość zakupienia w nim biletów PKP. Było to moje pierwsze spotkanie z biurem Orbisu i od tamtego momentu jestem stałą klientką. Polecam
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.