Opinia użytkownika: Agnieszka_1747
Dotycząca firmy: Orbis
Treść opinii: Było to autentyczne badanie marketingowe przeprowadzane przez cały ten tydzień przez około 5 godzin dziennie. Badanie miało na ocenieni jakości obsługi klienta poprzez obserwację oraz poprzez badanie ankietowe wśród klientów. Z badań wynikało, że klienci byli zadowoleni z obsługi a najbardziej cenili markę biura, następnie fachowość oraz jakośc obsługi oraz głęboką i szeroką ofertę biura. Moja osobista ocena po tym badaniu: Pracują tam osoby kompetentne, znające swoja branżę i potrafiące sprostać wymaganiom klienta. Faktem jest, że oferują wycieczki droższe od konkurencji, aczkolwiek maja bardzo mało skarg odnośnie ich obsługi. Dodatkowym atutem biura jest możliwość zakupienia w nim biletów PKP. Było to moje pierwsze spotkanie z biurem Orbisu i od tamtego momentu jestem stałą klientką. Polecam