Opinie użytkownika (2)

Jestem klientem mBanku...
Jestem klientem mBanku od kilku lat, wysłałam wniosek o kredyt, wstępna decyzja pozytywna, po otrzymaniu dokumentów wniosek odrzucono (20.stycznia)podając powód za niskie dochody.22 stycznia zadzwoniła do mnie pracownica banku z ofertą specjalnie dla mnie na kredyt gotówkowy ( nie mając informacji o odrzuceniu mojego wniosku 2 dni wcześniej) poinformowała mnie że sprawdzi jak wygląda sytuacja. O godz. 18 zadzwonił inny pracownik banku który ponownie przyjął ode mnie wniosek uznając że poprzedni został odrzucony przez system. Uważam iż komunikacja wewnętrzna w tym banku nie działa zbyt poprawnie skoro doszło do takiego absurdu.

Agnieszka_1441

26.01.2010

mBank

Placówka

Nie zgadzam się (20)
29.01.2021
Odpowiedź firmy
Witam. Bardzo dziękuję, że zechciała się Pani podzielić swoją opinią na temat usług świadczonych przez mBank. Przekazana przez Panią informacja stanowi dla nas cenne źródło wiedzy na temat funkcjonalności naszego systemu. Nieustannie staramy się go doskonalić, a wszelkie sugestie pozwalają nam na dokonywanie zmian przyjaznych dla Klientów. Jednocześnie w imieniu mBanku chciałabym przeprosić za niedogodności i sprzeczne informacje, które Pani otrzymała od naszych pracowników. Pragniemy aby nasi Klienci czerpali satysfakcję z naszych usług, dlatego dokładamy wszelkich starań aby zgłaszane przez naszych Klientów błędy już się nie powtarzały. Mamy nadzieję, że w przyszłości wszelkie kontakty z mBankiem będą przebiegały w oczekiwany przez Panią sposób i że ten incydent nie wpłynie znacząco na naszą dalszą współpracę. Niestety na podstawie ogólnego opisu, nie jesteśmy w stanie ze 100% pewnością stwierdzić, czy w tym przypadku zawiódł system czy człowiek. Gdyby zechciała Pani uzyskać bardziej szczegółowych informacji w wyżej wspomnianej sprawie, uprzejmie proszę o kontakt telefoniczny lub mailowy. Jestem do Pani dyspozycji pod numerem tel. 052 323 15 11 lub adresem e-mail: Katarzyna.Krysiak@sprzedaz.mbank.pl. Proszę jeszcze raz przyjąć nasze przeprosiny. Pozdrawiam. Katarzyna Krysiak mBank
Od samego wejścia...
Od samego wejścia na stację , spotkałam się z uśmiechem na twarzy sprzedającego, z miłą aparycją . Pracownik wyczerpująco odpowiadał na moje pytania, doradził odpowiedzi dobór interesującego mnie asortymentu. Przy kasie zaoferował mi produkty objęte promocją. Towar zakupiony na stacji zadowala mnie w 100%. Cena adekwatna do jakości. Przez cały pobyt w sklepie czułam się komfortowo.

Agnieszka_1441

11.01.2010

Circle K

Placówka

Bydgoszcz, Wojska Polskiego 20C

Nie zgadzam się (16)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi