5.11.2009 roku miałam okazję być w Pzu ,z rodzicami ,którzy załatwiali pewne sprawy formalne odnośnie już zmarłego dziadka,który był w tej instytucji ubezpieczony.Personel wyżej wymienionej instytucji był miły ,organiazacja pracy w miarę sprawna ,choć pewne zastrzeżenia budzi wiedza pracowników .Rodzice byli odsyłani do 3 okienek bo ta pani tego nie wie ,bo jej zakres kompetencji nie obejmuję tych spraw ,2 pani mówi co innego niż było napisane w piśmie .Także po kilku minutach wszyscy już byli zdenerwowani zwłaszcza rodzice.Skończyło się wizytą u pani kierownik ,która była najlepiej zorientowana w temacie i wszystko wyjaśniła.Dlatego moja ocena na temat PZU jest 4 ;-) zabrakło trochę do oceny 5 ,głównie z powodu kompetencji personelu.
Mianowicie ostatnio poszukuje pracy .Pewnie jak każdy młody człowiek wie ,co nie jest łatwe.Jak się nie ma doświadczenia ,to nie ten kierunek studiów i można by tak wyliczać godzinami.Poszukując pracy postanowiłam ,że dobrze będzie się zarejestrować jako osoba bezrobotna,głownie z powodu ubezpieczenia zdrowotnego.Bo tak ze swojego doświadczenia i doświadczenia moich znajomych ,powszechnie jest wiadomo ,że instytucja tam nam nie pomoże z pracą.Wiadomo jak człowiek szukający pracy się czuje ,jest zrezygnowany ,niezadowolony z siebie i od takiej instytucji jaką jest UP oczekuje formalnie pomocy.Więc wygląda to tak ,że w moim mieście na dzień dobry wita nas bardzo nie miła pani ,której twarz nam mówi a po co tu przyszliśmy czego chcemy i jak śmiemy jej przeszkadzać jak ona zaraz idzie na przerwę na śniadanie .Potem pytamy czy są jakieś oferty pracy po czym nas kieruje do tablicy ogłoszeń,których treść mi jest znana z poprzednich odwiedzin z Up.Idę i pytam co ile jest aktualizowana ta tablica ,ta Pani odpowiada nie wiem ,ale średnio co tydzień ,ale to nie mój obowiązek i odsyła do kolejnego pokoju.Po tym jak nic nie znajduje dla siebie ciekawego idę do kolejnego pokoju ,gdzie są ofert stażowe .I tam kolejna niespodzianka mówię ,że znalazłam firmę ,która chcę mnie zatrudnić ,ale najpierw chcą przyjąć mnie na staż ,a Pani z uśmiechem na twarzy to zapraszamy od nowego roku ,bo już się fundusze na tel cel wyczerpały.No i cały mój plan" runoł" w gruzach poszukiwania pracy.Podsumowując czy nie było by milej ,gdyby takie instytucję były dla nas milsze w obsłudze ,sadzę ,że byłoby to z korzyścią dla interesanta i z korzyścią dla tego typu instytucji.
Już o kilku lat obserwuję sklep Orsay ,ponieważ często jestem klientką tego sklepu.I mam wiele zastrzeżeń do pewnych aspektów pracy sklepu,które przedstawię w dalszej części moich rozważań.Mianowice po 1 wygląd sklepu ,wystawa zawsze zrobiona efektywnie ,pięknie ubrane manekiny ,ekspozycja ciuchów z najnowszej kolekcji.To na pewno daje duży plus "orsayowi",natomiast kiedy wchodzimy do środka już nie jest tak kolorowo.Ubrania często zamiast na wieszakach są na ziemi.Wieszaki wręcz sie "uginają" od nadmiaru ciuchów, co nie wygląda ani ładnie ,ani zachęcająco dla klienta.Estetyka niektórych ubrań też pozostawia wiele do życzenia ,ubrania są często naderwane ,brudne od kosmetyków.Wygląda to strasznie i świadczy o sklepie.Przecież takie wybrakowane ubranie można odwieszać na zaplecze.Szczególnie ,że obok przymierzalni stoi zawsze personel ,który zajmuję się przymierzanymi rzeczami.Sklep powierzchniowo jest duży i personel jest proporcjonalnie dostosowany do wielkości sklepu.Pomimo to ciężko znajść kogoś do pomocy,gdy jej się potrzebuje.A gdy już się kupi wymarzoną rzecz ,potem czekamy ok .30 min w kasie ,bo jest tylko jedna.Sądzę ,że gdyby nie asortyment sklepu ,ciekawe ciuchy w przystępnej cenie.Sklep ten nie miał by racji bytu w dobie dzisiejszej konkurencji.I nie przekonują mnie opinię niektórych konsumentów ,że jest to sklep z tzw."masówką",więc nie musi dbać o klienta ,bo i tak czy tak tam przyjdzie ponownie.Natomiast bardziej personel dba o obsługę w sklepach "niszowych".Podsumowując sądzę ,że jednak pomimo że Orsay jest sklepem sieciowym ,powinien dbać o swojego klienta ,gdyż są ludzie ,którzy zwracają uwagę na takie szczegóły i zwłaszcza są to ludzie zamożni,którzy jeżeli nie są zadowoleni z obsługi i jej jakości już nie wrócą do takiego sklepu.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.