Opinia użytkownika: Agnieszka_1328
Dotycząca firmy: Orsay
Treść opinii: Już o kilku lat obserwuję sklep Orsay ,ponieważ często jestem klientką tego sklepu.I mam wiele zastrzeżeń do pewnych aspektów pracy sklepu,które przedstawię w dalszej części moich rozważań.Mianowice po 1 wygląd sklepu ,wystawa zawsze zrobiona efektywnie ,pięknie ubrane manekiny ,ekspozycja ciuchów z najnowszej kolekcji.To na pewno daje duży plus "orsayowi",natomiast kiedy wchodzimy do środka już nie jest tak kolorowo.Ubrania często zamiast na wieszakach są na ziemi.Wieszaki wręcz sie "uginają" od nadmiaru ciuchów, co nie wygląda ani ładnie ,ani zachęcająco dla klienta.Estetyka niektórych ubrań też pozostawia wiele do życzenia ,ubrania są często naderwane ,brudne od kosmetyków.Wygląda to strasznie i świadczy o sklepie.Przecież takie wybrakowane ubranie można odwieszać na zaplecze.Szczególnie ,że obok przymierzalni stoi zawsze personel ,który zajmuję się przymierzanymi rzeczami.Sklep powierzchniowo jest duży i personel jest proporcjonalnie dostosowany do wielkości sklepu.Pomimo to ciężko znajść kogoś do pomocy,gdy jej się potrzebuje.A gdy już się kupi wymarzoną rzecz ,potem czekamy ok .30 min w kasie ,bo jest tylko jedna.Sądzę ,że gdyby nie asortyment sklepu ,ciekawe ciuchy w przystępnej cenie.Sklep ten nie miał by racji bytu w dobie dzisiejszej konkurencji.I nie przekonują mnie opinię niektórych konsumentów ,że jest to sklep z tzw."masówką",więc nie musi dbać o klienta ,bo i tak czy tak tam przyjdzie ponownie.Natomiast bardziej personel dba o obsługę w sklepach "niszowych".Podsumowując sądzę ,że jednak pomimo że Orsay jest sklepem sieciowym ,powinien dbać o swojego klienta ,gdyż są ludzie ,którzy zwracają uwagę na takie szczegóły i zwłaszcza są to ludzie zamożni,którzy jeżeli nie są zadowoleni z obsługi i jej jakości już nie wrócą do takiego sklepu.