Zaraz po przejściu przez bramki na teren hipermarketu rozpoczęłam poszukiwania działu poświęconego grom. W związku z tym, że dookoła nie było żadnej osoby, która mogłaby udzielić mi informacji rozpoczęłam rozglądać się za osobą kompetentną.
Po kilku chwilach odnalazłam pracownika, który nie zbyt chętnie udzielił mi informacji. Wygląd pracownika pozostawiał wiele do życzenia. Niechlujna koszula wywoływała wrażenie niewyprasowanej.
Ze względu na konkretny charakter zakupów, zaraz po wybraniu poszukiwanego przedmiotu udałam się do kasy. Obsługiwanych było wiele stanowisk kasowych co znacznie skróciło czas oczekiwania na zapłatę.
Po wybraniu kasy położyłam kupowany przedmiot na taśmie. Ta niestety była bardzo zabrudzona z wyraźnymi tłustymi plamami na przewijanym materiale.
Kasjerka przywitała się pierwsza, wychodząc z inicjatywą zaproszenia do Programu Bonusowego PAYBACK, wykazując się jednocześnie bardzo dużą wiedzą z tego zakresu. Kasjerka była osobą w średnim wielu, zadbaną, o lekkim makijażu.
Po dokonaniu płatności pracownik życzył mi miłego dnia i zaprosił do ponownych odwiedzin.
Miejsce utrzymane w nienagannym porządku. Szklane witryny bez widocznych zacieków, plam czy smug. Podłoga oraz stoliki także.
Stoliki ustawione przemyślanie, tak aby udostępnić miejsce do wygodnego i szybkiego dojścia do kasy.
Personel ubrany w zadbane uniformy. Aparycja sprzedawców nie budząca żadnych zastrzeżeń. Zarówno fryzura jak i makijaże odpowiednia do czasu i miejsca.
Zastałam niewielką kolejkę, która w bardzo sprawny sposób była obsługiwana.
Personel w pełni nastawiony prokliencko. Zachęcający do ponownych odwiedzin.
Cena produktów bardzo wysoka. która ma duży wpływa na finalną ocenę ogólną ocena - 3.
Ze względu na kilka pytań odnośnie konta bankowego wykonałam telefon na infolinię banku. Mimo mojego zaskoczenia ( oczekiwanie na połączenie w innych sprawach - wcześniejszych wynosiło około 10 minut) konsultant odebrał połączenie po paru sygnałach. Konsultant bardzo przyjemnym tonem zadał doszczegóławiające pytania odnośnie sprawy - po czym jasno i rzeczowo udzielił wyjaśnień. Rozmowa zakończona została standardowym grzecznościowym zwrotem "miłego dnia" i podziękowaniami za rozmowę. Finalna ocena dobra.
Zaraz po przyjechaniu na stację w celu zatankowania samochodu, po wyjściu z auta przy dytrybutorze czekał pracownik w celu pomocy / wyręczenia przy tankowaniu. Osoba ta miłym tonem przywitała się, dopytała o właściwe paliwo do auta oraz zaproponowała płyn do spryskiwaczy. Strój służbowy czysty, nienadanny. Ocena na plus. Dzięki zapewnionej przez staję pomocy udałam się do środka w celu zapłaty za paliwo. Przywitał mnie zza kasy pracownik, jego zachowanie nienagdanne - grzeczne. Pracownik poinformował o wysokości należności i niestety mechanicznie zapytał czy dodatkowo byłabym zainteresowana zakupem kawy. Mimo wyraźnego zmęcznia pozwoliłam sobie odmówić. Poza tym uniform służbowy bez żadnych zastrzeżeń. Ceny nieco wyższe niż na pozostałych okolicznych stacjach benzynowych, natomiast dzięki personelowi napewno warto skorzystać z oferty tego dostawcy.Transakcja została szybko zakończona, po czym ze strony pracownika otrzymałam ukłon pożegnalny.
Pracownik (barman, kelnerka) nastawiona bardzo przyjaźnie do Klienta. Sposób zaproponowania napoi zachęcający do zakupu. Pracownik w zadbanym uniformie służbowym, z nienagannym makijażem. Asortyment oferowany przez sieć Bojour w pełni odpowiadający potrzbom Klientów centrum handlowego. Ceny nieco wygórowane, ale menu warte polecenia. Otoczenie czyste, na stolikach nie zalegają zastawy Klientów, którzy opuścili kawiarnię.
Zamówione produkty przynoszone są do stolika przez osobę przygotowującą napoje. Jedyny mankament - brak możliwości regulowania płatności kartą, co zmusza Klientów nie posiadających przy sobie gotówki do udania się do bankomatu.
Obsługa w pełni kompetentna. Ekspedientka w sposób perfekcyjny potrafiła doradzić wybór odzieży jakiej zakupem byłam zainteresowana. Szeroka wiedza na temat produktu - rodzaj materiału, jego zachowania podczas użytkowania i codziennych czynności takich jak pranie. Mimo kończącego się dnia pracy pracownik podchodził bardzo entuzjastycznie zarówno do ilości zadawanych pytań i próśb o wyszukanie innych rozmiarów odzieży bądź jej rozmiaru. Jedyny mankamet jakim wykazał się salon, była liczba pracującego personelu. Podczas obsługi mojej osoby, jeden Klient był zmuszony czekać (w moim mniemaniu nieco za długo) na obsłużenie go ze względu na obecność wyłącznie jednej ekspedientki. Stąd ocena na +3.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.