Biedronka reklamuje się jako sieć supermarketów o jednych z najniższych cen na rynku spożywczym. Jest to prawda. Ceny są zdecydowanie konkurencyjne.Asortyment również jest bogaty, działów nie ma wiele, jednak jest możliwe zrobienie wszystkich niezbędnych zakupów w jednym sklepie. Jednakże problemem jest utrzymanie ładu i porządku w sklepie. Często brak koszyków, jest zbyt mało kasjerek co powoduje kolejki.Jest to według mnie największą wadą Biedronki. Często rzuca się w oczy brudna podłoga. Niewątpliwym minusem jest także brak możliwości płatności kartą. Personel, choć nieliczny jest miły, widać,że chce robić pozytywne wrażenie- zawsze wita klienta słowami "Dzień dobry", choć raz miałam wyjątkową sytuację, kiedy podczas obsługi kasjerka przez cały czas prowadziła rozmowę z odwiedzającym ja kolegą.
Firma Orange jest organizatorem programu lojalnościowego Profit. W związku z zamknięciem programu klienci mieli wiele pytań i próśb, na które odpowiedź uzyskiwali drogą mailową i telefoniczną. Procedura podana na stronie internetowej była nieścisła i uniemożliwiała klientom prawidłowe zamknięcie konta w programie. Wielu pracowników było niedoinformowanych. Czas oczekiwania na odpowiedź mailową i zgłoszenie konsultanta był bardzo długi. Klienta nie traktowano indywidualnie, nie było też żadnych kroków mających na celu załagodzenie negatywnego wrażenie jakie powstało ze względu na opieszałe działanie firmy. Klienci deklarujący plany zmiany operatora nie byli w żaden sposób zatrzymywanie i nie otrzymali żadnych ofert utrzymaniowych. Firma wykazała się lekceważeniem długoletnich klientów, brakiem profesjonalizmu, narażaniem klientów na koszta, chęcią zysku i brakiem dbałości o zachowanie wizerunku na rynku.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.