Opinia użytkownika: Agnieszka_1039
Dotycząca firmy: Orange
Treść opinii: Firma Orange jest organizatorem programu lojalnościowego Profit. W związku z zamknięciem programu klienci mieli wiele pytań i próśb, na które odpowiedź uzyskiwali drogą mailową i telefoniczną. Procedura podana na stronie internetowej była nieścisła i uniemożliwiała klientom prawidłowe zamknięcie konta w programie. Wielu pracowników było niedoinformowanych. Czas oczekiwania na odpowiedź mailową i zgłoszenie konsultanta był bardzo długi. Klienta nie traktowano indywidualnie, nie było też żadnych kroków mających na celu załagodzenie negatywnego wrażenie jakie powstało ze względu na opieszałe działanie firmy. Klienci deklarujący plany zmiany operatora nie byli w żaden sposób zatrzymywanie i nie otrzymali żadnych ofert utrzymaniowych. Firma wykazała się lekceważeniem długoletnich klientów, brakiem profesjonalizmu, narażaniem klientów na koszta, chęcią zysku i brakiem dbałości o zachowanie wizerunku na rynku.