- Przy dystrybutorze przywitanie przez pracownika i zaproponowanie pomocy przy tankowaniu;
- Puste miejsca w regale z papierosami i alkoholem;
- Pełen roller z kiełbaskami do hot-dogów;
- Duży asortyment kanapek;
- Czysto.
Obsługa:
- Przywitanie przez kasjera;
- Kasjer uprzejmy, nawiązał kontakt wzrokowy;
- Ubiór w strój firmowy wraz z przypiętym identyfikatorem imiennym;
- Sprawna i miła obsługa;
- Zapytanie o aplikację;
- Pożegnanie.
Uwagi: na pewno tu wrócę, dzięki pomocy przy tankowaniu zaoszczędziłam swój czas.
Sklep:
- Przed sklepem niedopalone papierosy;
- Regały z nieświeżymi owocami i warzywami;
- Słaby asortyment pieczywa;
- Otwarta jedna kasa, do której jest kolejka. Czas oczekiwania na obsługę ok 12 minut;
- Brak kas samoobsługowych;
- Czysto na sklepie.
Obsługa:
- Brak przywitania przez kasjera;
- Kasjer uprzejmy, nawiązał kontakt wzrokowy;
- Ubiór w strój firmowy z logo NETTO wraz z przypiętym identyfikatorem imiennym;
- Sprawna i miła obsługa;
- Polecenie artykułu przez kasjera;
- Zaproponowanie zakupienia reklamówki;
- Pożegnanie i zaproszenie na kolejne zakupy.
Uwagi: zbyt długi czas oczekiwania przy kasie sprawił, że będę unikała tego sklepu. Preferuję zakupy w sklepach z kasami samoobsługowymi, które przyczyniają się do szybszej zapłaty za zakupiony towar.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.