Na sklepie panował porządek, pani z ochrony przy wejściu powiedziała "dzień dobry". Mimo wielu stoisk z wyprzedażami dało się łatwo zauważyć ekspozycję z nową kolekcją. Na dziale z butami uzyskałam pomoc w odnalezieniu szukanej pary przez obsługę sklepu. Mimo wielu klientów nie było kolejki przy kasie, wszystko odbywało się bardzo sprawnie i przyjemnie.
Uwielbiam tego typu miejsca, a szczególnie Galerię Wypieków Piotra Lubaszki. Jest to bardzo przyjazne miejsce, można wyczuć rodzinną atmosferę i indywidualne podejście personelu do klienta. Personel wie wszystko na temat sprzedawanego pieczywa, dodatkowo proponuje specjalne wypieki. Panie tam pracujące są bardzo miłe i dobrze zorganizowane. Ceny niższe niż w osiedlowym sklepie, a pieczywo wyższej jakości i smaczniejsze. Zdecydowanie większy wybór chleba niż w innych piekarniach. Byłam bardzo szybko obsłużona, mimo ogromnej kolejki, nawet przed samym sklepem, zakupy nie zabrały mi więcej niż 10 min. Lokal trochę za mały jak na ilość klientów, ale poza tym wszystko ok.
Jestem bardzo nie miło zaskoczona obsługą sklepu i i jego nieprofesjonalnością. Podczas wyboru netbooka nie zainteresował się mną żaden pracownik tego działu, mimo, że czekałam przy danym sprzęcie ponad 5 minut. Gdy zaczepiłam jednego z pracowników ten z wielką łaską zgodził się mi pomóc. Wybrany przezemnie sprzęt był ostatnim egzemplarzem i stał na wystawie. Mimo to, nie dostałam upustu, co zazwyczaj miało miejsce w podobnych sklepach (Saturn). Nie byłabym tak zła na ten sklep, gdyby ni zaistniały fakt, że w sklepie nie zostało zdjęte hasło z komputera i musiałam następnego dnia jechać z powrotem do sklepu. Oddałam komputer i już na pewno nie wrócę do tego sklepu po sprzęt!
Zwiększałam limit na swoim koncie do wypłat. Pani mnie obsługująca była bardzo miła, cierpliwa, przedstawiła mi wszystkie możliwości dostosowane do mojego konta. Wypłacałam też pieniądze w kasie tego banku. Kasjer był kulturalny, dobrze ubrany. Zaproponował mi możliwość nie drukowania potwierdzenia, co jest dl mnie bardzo na rękę, ponieważ nie muszę zbierać niepotrzebnych papierków i czyni to bank bardziej ekologicznym.
Dziękujemy za zgłoszenie. Z każdej opinii i oceny wyciągniemy wnioski, aby poprawiać jakość obsługi Klientów.
Jestem bardzo miło...
Jestem bardzo miło zaskoczona obsługą w tych delikatesach. Nie ma tłoku, obsługa sklepu jest bardzo miła i pomocna. Małym minusem są ceny, ale rozumiem ich wysokość , poprzez jakość obsługi. To co mi nie odpowiadało, to brak osoby obsługującej stanowisko z warzywami. Trzeba czekać, aż ktoś się zjawi, aby nałożyć surówkę.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.