Kiedy wchodziłam do sklepu zauważyłam dwie działające kasy. Jak na sobotnie południe przystało było sporo klientów. Między nimi po sklepie krążył Pan Ochroniarz, który zagadywał do Pań układających towar na półkach. Przy kasie stoiska z perfumami nie było ani jednego klienta więc transakcja przebiegła błyskawicznie. Z resztą zakupów udałam się do kasy "ogólnej". Kolejka była długa przy obu kasach ale jedna z Pań kasjerek interweniowała i właściwie od razu uruchomiono kolejną kasę.
Czas oczekiwania w kolejce wynosił max 3-4min. Osoba obsługująca była sympatyczna i uśmiechnięta.
Udałam się do punktu obsługi klienta sieci Era. Mimo pory popołudniowej i weekendu nie musiałam czekać w kolejce. Natychmiast po moim wejściu zjawił się pracownik który od razu zaprosił mnie do swojego stanowiska.
Poprosilam o wydanie duplikatu karty SIM. Pracownik pobrał wszelkie potrzebne dane oraz zapytał o powód wymiany karty. Kiedy udzieliłam mu odpowiedzi (zgubienie) skwitował to dość nieprzyjazną miną co mnie zaskoczyło. Udał się na zaplecze, przyniósł kartę i poinformował o opłacie która będzie doliczona do rachunku.
Podziękował za wizytę i pożegnał dość machinalnie.
Obsługa przebiegła sprawnie i oceniam ją na dobrym poziomie.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.