Obsługa uczynna i przyjazna, jeśli chodzi o asortyment i jego ekspozycję na sklepie (szczególnie teraz, podczas wyprzedaży zimowej) to moim zdaniem pojawia się problem. Klient, który jest zainteresowany zakupem obuwia może się zrazić (tak jak ja) na samym początku, ponieważ buty nie są poukładane według modeli tylko są chaotycznie porozmieszczane po sklepie. Więc, jeśli spodoba mi się jakiś model buta i próbuję go znaleźć, niestety rezygnuję w połowie i idę do innego sklepu.
Pracownicy są uprzejmi i pomagają w rozwiązywaniu problemów dotyczących znalezienia pewnych produktów. Po zapytaniu osoby z obsługi jestem zaprowadzona osobiści do półki z danym produktem. Zauważyłam natomiast, że zaczyna brakować bądź zostały wycofane ze sprzedaży niektóre produkty, które były przeze mnie często kupowane.
Zła organizacja czasu pracy oraz moim zdaniem nieprawidłowe przydzielenie ilości osób do wykonywania określonych czynności na sklepie, czego potwierdzeniem była szatnia pełna ubrań, czasem porozrzucanych na podłodze. Moim zdaniem powinno być przydzielonych więcej osób do porządkowania szatni ( w szczególności o okresie wyprzedaży ), tak żeby miały możliwość zaprowadzenia w niej porządku.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.