Ostani kontakt z restaruracją Sphinx miał miejsce w niedziel (tj. 26.10.2008). Celowo podaję dokładną datę, gdyż miało to wpływ na jakość obsługi, z racji dużej ilości niedzilnych klientów, którzy przyszli na weekendowy obiad. Ostateczna ocena, którą wystawiłam to +4. Argumenty, które przemawiają ze pozytywną oceną obsługi w restauracji Sphinx to po pierwsze bardzo uprzejmy, taktowny kelner. Poza kwestiami wynikającymi z dobrego wychowania, pracownik wykazał się również szeroką wiedzą dotyczącą oferty restauracji. Zamówione przeze mnie dania i napoje pojawiały się na stole dostatecznie szybko. Kelner był przez większość czasu w zasięgu wzroku, starał się często przechodzić koło mojego stolika, tak abym w razie potrzeby mogła poprosić o pomoc. Poza tym, po zjedzonym posiłku zaproponował deser, którego nie zamówiłam, ale wskazuje to na zainteresowanie klientem. Wobec powyższego, w kwestii standarów obsługi kelnerskiej nie mam nic do zarzucenie.
Z drugiej jednak strony miałam kilka negatywnych spostrzeżeń, które ostatecznie wpłynęły na wystawienie oceny niższej niż maksymalna. Po pierwsze, zaraz po wejściu do restauracji musiałam czekać około 5 minut, aby jeden z licznych pracowników restauracji Sphinx do mnie podszedł i poinformował czy są wolne stoliki. Ponadto, po uzyskaniu odpowiedzi na pytanie o wolny stolik, kelner szybko, lakonicznie, w sposób niejasny opisał drogę jak dojść do stolika nie prowadząc mnie osobiście na wskazane miejsce. Drugą kwestią, która wzbudziła moje wątpliowści co do standardów restauracji Sphinx była jakość dania, które zamówiłam. Ryż był wysuszony i zimny. Zważywszy na krótki okres od momentu zamówienia do przyniesienia przez kelnera posiłku, wskazuje to na ewentualność, iż musiał (ryż) już dłuższy czas po przygotowania zalegać w kuchni. Poza tym, zestaw surówek, który otrzymałam, był relatywnie mniejszy niż zazwyczaj jest podawany w punktach Sphinx.
W celu umówienie się na spotkanie z doradcą firmy Expander najpierw należało skontaktować sie z konsultantem inflolinii. Ten pierwszy kontakt telfoniczny oceniam na "5" - konsultant wykazał się asertywnościa, rzetelności, wysokim poziomem posiadanej wiedzy. W celu umówienia mnie na spotkanie, pracownik infolinii sprawnie a przy tym szczegółowo zbadał moją zdolność kredytową.
Spotkanie z doradcą Expandera oceniam na "4". Doradca wykazał się dużym zasodem informacji na temat kredytów hipotecznych, był uprzejmy, starał się nawiązać pół formalną więź z klientem. Przedstawiciel firmy Expander był bardzo rzetelny, wszelkie niejasności dotyczące kredytu mieszkaniowego tłumaczył w sposób jasny, przejrzysty, zrozumiały nawet dla osoby, która nie ma na codzień wiele do czynienia z branżą finansową. Pracownik oprócz przekazanej mi wiedzy wykazał się również wysokim stopniem empatii - słuchał ze zrozumieniem tego co mówię, na jaki konkretnie cel chcę przeznaczyć kredyt, w rozmowie ze mną często nawiązywał do tego co wcześniej zostało przez mnie powiedziane ( między innymi doradzał mi w jakiej dzielnicy najlepiej kupić mieszkanie, ilu pokojowe mieszkania kupić, aby w poźniejszym okresie osiągąć jak największy zysk z ewentulanej sprzedaży nieruchomośći etc.)
Jedyny minus, który zaważył na ogólnej ocenie spotkanie, to fakt długiego oczekiwania na doradcę, który przedłużył spotkanie z wcześniejszym klientem. Czas oczekiwania wyniósł ok. 15 minut, co przy założeniu, że spotkanie miało potrwać godzinę jest realatywnie długim okresem.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.