Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Agata_40

Dotycząca firmy: Sphinx

Treść opinii: Ostani kontakt z restaruracją Sphinx miał miejsce w niedziel (tj. 26.10.2008). Celowo podaję dokładną datę, gdyż miało to wpływ na jakość obsługi, z racji dużej ilości niedzilnych klientów, którzy przyszli na weekendowy obiad. Ostateczna ocena, którą wystawiłam to +4. Argumenty, które przemawiają ze pozytywną oceną obsługi w restauracji Sphinx to po pierwsze bardzo uprzejmy, taktowny kelner. Poza kwestiami wynikającymi z dobrego wychowania, pracownik wykazał się również szeroką wiedzą dotyczącą oferty restauracji. Zamówione przeze mnie dania i napoje pojawiały się na stole dostatecznie szybko. Kelner był przez większość czasu w zasięgu wzroku, starał się często przechodzić koło mojego stolika, tak abym w razie potrzeby mogła poprosić o pomoc. Poza tym, po zjedzonym posiłku zaproponował deser, którego nie zamówiłam, ale wskazuje to na zainteresowanie klientem. Wobec powyższego, w kwestii standarów obsługi kelnerskiej nie mam nic do zarzucenie. Z drugiej jednak strony miałam kilka negatywnych spostrzeżeń, które ostatecznie wpłynęły na wystawienie oceny niższej niż maksymalna. Po pierwsze, zaraz po wejściu do restauracji musiałam czekać około 5 minut, aby jeden z licznych pracowników restauracji Sphinx do mnie podszedł i poinformował czy są wolne stoliki. Ponadto, po uzyskaniu odpowiedzi na pytanie o wolny stolik, kelner szybko, lakonicznie, w sposób niejasny opisał drogę jak dojść do stolika nie prowadząc mnie osobiście na wskazane miejsce. Drugą kwestią, która wzbudziła moje wątpliowści co do standardów restauracji Sphinx była jakość dania, które zamówiłam. Ryż był wysuszony i zimny. Zważywszy na krótki okres od momentu zamówienia do przyniesienia przez kelnera posiłku, wskazuje to na ewentualność, iż musiał (ryż) już dłuższy czas po przygotowania zalegać w kuchni. Poza tym, zestaw surówek, który otrzymałam, był relatywnie mniejszy niż zazwyczaj jest podawany w punktach Sphinx.