Opinia użytkownika: Agata_40
Dotycząca firmy: Expander
Treść opinii: W celu umówienie się na spotkanie z doradcą firmy Expander najpierw należało skontaktować sie z konsultantem inflolinii. Ten pierwszy kontakt telfoniczny oceniam na "5" - konsultant wykazał się asertywnościa, rzetelności, wysokim poziomem posiadanej wiedzy. W celu umówienia mnie na spotkanie, pracownik infolinii sprawnie a przy tym szczegółowo zbadał moją zdolność kredytową. Spotkanie z doradcą Expandera oceniam na "4". Doradca wykazał się dużym zasodem informacji na temat kredytów hipotecznych, był uprzejmy, starał się nawiązać pół formalną więź z klientem. Przedstawiciel firmy Expander był bardzo rzetelny, wszelkie niejasności dotyczące kredytu mieszkaniowego tłumaczył w sposób jasny, przejrzysty, zrozumiały nawet dla osoby, która nie ma na codzień wiele do czynienia z branżą finansową. Pracownik oprócz przekazanej mi wiedzy wykazał się również wysokim stopniem empatii - słuchał ze zrozumieniem tego co mówię, na jaki konkretnie cel chcę przeznaczyć kredyt, w rozmowie ze mną często nawiązywał do tego co wcześniej zostało przez mnie powiedziane ( między innymi doradzał mi w jakiej dzielnicy najlepiej kupić mieszkanie, ilu pokojowe mieszkania kupić, aby w poźniejszym okresie osiągąć jak największy zysk z ewentulanej sprzedaży nieruchomośći etc.) Jedyny minus, który zaważył na ogólnej ocenie spotkanie, to fakt długiego oczekiwania na doradcę, który przedłużył spotkanie z wcześniejszym klientem. Czas oczekiwania wyniósł ok. 15 minut, co przy założeniu, że spotkanie miało potrwać godzinę jest realatywnie długim okresem.