Jestem wieloletnią klientką tego banku.Tego dnia byłam w oddziale z prośbą o wydruk z posiadanego rachunku.
Obsługa technicznie była bardzo profesjonalna i sprawna. To co zasługuje na szczególną pozytywna uwagę to fakt,że w tym banku nigdy nie trzeba czekać na obsługę.
Jednak Pani,która mnie obsługiwała była dość nieprzyjemna. Nieprzyjemnie ostrym tonem odpowiedziała,że dostanę tak wydruk,ale będę musiała za niego zapłacić 40 zł. Zapytałam grzecznie,dlaczego tak drogo,Pani zdawała się być jeszcze bardziej poirytowana i odrzekła,że taki wydruk mogę wydrukować sobie w domu...Gdybym mogła -pewnie nie potrzebowałabym pomocy tego dnia w oddziele banku-odrzekłam.
Rzadko korzystam z usług mojego banku na miejscu w oddziale,ale tym razem byłam rozczarowana sposobem w jaki potraktowała mnie pracownica banku.
Moja obserwacja dotyczy wizyty w oddziale PZU ŻYCIE . Placówka ta znajduje się w centrum Katowic.Do oddziału udałam się w celu zapłacenia składki ubezpieczenia na życie dla mojej Mamy.
Wygląd budynku zarówno na zewnątrz jak i w środku oceniam jako bardzo dobry.Placówka zadbana,czysta a przede wszystkim-co dla klienta bardzo ważne-bezpieczna.Budynek w jest w pełni przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych oraz rodziców małych dzieci (byłam z dzieckiem w wózku).
W środku znajdowało się kilka stanowisk do obsługi klientów.Większość z nich była czynna.Natężenie ruchu było dość duże,przy każdym ze stanowisk było 1 do 3 klientów.W oddziale byłam w godzinach południowych.
Przy okienku w którym byłam obsługiwana (przy kasie) znajdują się dwa stanowiska.Panie siedziały blisko siebie oddzielone boksem.Obsługa była sprawna,szybka i kompletna.Zastrzeżenia moje dotyczą jednak tego,że Pani -młoda kobieta w w wieku około 35 lat obsługiwała bardzo "technicznie".Jej słowa wypowiedziane w moim kierunku ograniczyły się do zwykłego "proszę". Ja powiedziałam "dzień dobry" i "do widzenia " i niestety bez odpowiedzi (czego nie zabrakło u pracownika ochrony przy wyjściu z budynku). Poza tym Panie siedzące koło siebie na stanowiskach, podczas obsługi interesantów rozmawiały między sobą o sprawach prywatnych.
Pani która mnie obsługiwała wyglądała bardzo schludnie.
Ogólnie swoją wizytę oceniam pozytywnie. Jedyne zastrzeżenia kieruję do zachowania Pań przy kasie.
OD WIELU LAT KORZYSTAM W PRACY Z JEDNEJ Z FIRM KURIERSKICH I JAKOŚĆ ICH OBSŁUGI POZOSTAWIA WIELE DO ŻYCZENIA ,PANOWIE DOSTARCZAJĄCY NAM PRZESYŁKI ZACHOWUJĄ SIĘ JAKBY ROBILI NAM ŁASKĘ....
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.