Placówka PZU, którą odwiedziłam, zasługuje na pozytywną ocenę, gdyż była bardzo czysta, wszystkie stanowiska obsługi klienta były czynne, pracownicy ubrani schludnie i i elegancko - odpowiednio do miejsca, w którym pracują - skupieni na wykonywanej pracy, nie prowadzili rozmów na tematy prywatne. Jedynym minusem był brak zainteresowania, ze strony pracowników, wchodzącymi do placówki klientami. Doradcy klienta nie reagowali na tworzącą się kolejkę i nie wykonali żadnej czynności zmniejszającej uciążliwość oczekiwania. Dopiero, gdy nadeszła moja kolej pracownica wykazała zainteresowanie moją osobą - uśmiechnęła się i zaprosiła do stanowiska. Była życzliwa i uprzejma. W sposób jasny i zrozumiały przedstawiła mi ofertę i pomogła dokonać właściwej decyzji przy wyborze ubezpieczenia. Omówiła również korzyści płynące z wykupienia właśnie tego ubezpieczenia i spokojnie odpowiadała na wszystkie zadawane przeze mnie pytania. Rozmawiała ze mną w sposób dyskretny, tak by inni nie słyszeli szczegółów rozmowy.
Zakupy w tym sklepie, to czysta przyjemność. Miła, kompetentna obsługa i niezwykle duży wybór produktów w przystępnej cenie. Ciekawie zagospodarowane wnętrze inspiruje i zachęca do kupienia dodatków dekoracyjnych. Dużym minusem jest jednak to, że klient, aby dostać się do wyjścia, musi przejść prze cały sklep.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.