Opinie użytkownika (2)

Wejście do sklepu...
Wejście do sklepu niedostosowane dla matki z dzieckiem - brak podjazdu dla wózków. Na schodach popękana kostka. Przy głównych drzwiach znajduje się zawsze pełny kubeł na smieci, a wokół niego pełno resztek i papierków oraz owady tj. pszczoły i muchy. W okolicy kas porozrzucane paragony, a prócz brudnej podłogi, zauważyłam nawet resztki liści kapusty. Unosząca sie woń nieswieżego mięsa już przy wejściu odprasza klientów. Na stanowisku mięs,wędlin i sera Panie podają towar bez rękawiczek ani żadnych innych ochraniaczy np.czepków na włosy. Pomimo,iż były tam 4 osoby obsługujące to kolejka oczekujacych niezmiernie duża. Ciasne przejścia między regałami blokują dodatkowo kosze pełne produktów,które zostały porzucone w przypadkowych miejscach przez pracowników Dino. Ponad to miedzy chemia a chipsami przejazd wózkiem blokuje paleta z napojami. Produkty na pułkach w pozostałych działach są ułożone równo i na właściwych miejscach,jednak ceny przy nich podane niewłaściwie,zaniżone, o czym dowiadujemy sie dopiero przy kasie. Dziś ku mojemu zaskoczeniu były uruchomione 3 stanowiska kasowe, jednak czas oczekiwania zbyt długi. Kasjerki rozkojarzone, kilka razy liczą te same pieniadze i zastanawiają się ile wydać reszty. Zazwyczaj mozna usłszeć "grosik (lub wiecej) będę dłużna". Klienci maja problem z pakowaniem zakupów,gdyż w miejscu przeznaczonym na ustawienie produktów, stoja rzeczy promocyjne. Dziś były to kartoniki z pączkami, w których znajdowało się również mnóstwo os. Pomimo tej niedogodności, osoba kasujaca nie czeka,aż klient zabierze swoje zakupy i obsługuje kolejna osobę. Przez ten chaos i pospiech robi sie większy bałagan,który tylko spowalnia cały system obsługi.

Afryka

14.09.2012

Dino

Placówka

Żmigród, Wojska Polskiego 13

Nie zgadzam się (0)
Towar odpowiednio ułożony....
Towar odpowiednio ułożony. W markecie panował ogólny porządek,chociaż niektóre produkty zostawione przez klientów przy kasie nie zostały odłożone na miejsce. Kasjerka ,którą zapytałam o to gdzie znajdę majonez, przyniosła mi go osobiście. Minusem jest,że kasjerka wydając resztę,podała mi pieniądze do ręki zamiast poożyć na wyznaczonej do tego podstawce.

Afryka

14.09.2012

Biedronka

Placówka

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi