Bardzo dobrze się w tym sklepie czułam ponieważ bardzo szybko zostałam zauważona i przywitano mnie. Po chwili podeszła do mnie sprzedawczyni i zapytała, czy może mi w czymś pomóc. Podziękowałam, dlatego że tylko się rozglądałam ale po jakimś czasie szukałam rozmiaru spodni i poprosiłam o pomoc. Od razu znaleziono mi to czego szukałam. W przymierzalni była też inna Pani z obsługi i równie mile mnie przywitała. Zdecydowałam się na zakup. Przy kasie poinformowano mnie o możliwości zwrotu towaru w ciągu 30 dni. Wyszłam ze sklepu bardzo zadowolona nie tylko z zakupu ale również z fachowej obsługi. Widać, że zależy im na kliencie i na pewno tam wrócę jeszcze.
Tego dnia robiłam zakupy, rzadko bywam w tym punkcie i stąd moje wielkie rozczarowanie. Co prawda w tym akurat sklepie nie ma zbyt dużo miejsca. Jak zwykle robiąc zakupy w tej sieci zabrałam czerwony koszyk na kółkach i idąc z nim, wybierałam najpierw warzywa i spotkałam sprzedawczynię,która pchała wózek z produktami do wyłożenia. To co zwróciło moją uwagę to, że w ogóle się nie przywitała i jeszcze do tego nie zauważyłam jej a ona zdenerwowana bez jakichkolwiek przeprosin chrumknęła bo nie mogła przejść. Po około 10 minutach znowu ją napotkałam na swojej drodze i tym razem jechała na maszynie myjącej podłogę. Po raz kolejny bez uśmiechu na twarzy, bez słowa przepraszam nerwowo czekała aż jej się usunę z drogi i wtedy jej się jeszcze lepiej przyjrzałam, nie tylko mnie tak potraktowała. Kolejną rzeczą którą zauważyłam to sprzedawczynie w ogóle nie witają się z klientami, osoby które wykładają towar nie tylko tego dnia, kompletnie nie zwracają uwagi na klientów, jedynie panie które siedzą przy kasie są miłe i zapraszają aby ponownie odwiedzić ich sklep.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.