Sklep jak sklep, wszystkie zabki są do siebie porównywalne, różnią się najczęściej tylko wielkością i niestety pracownikami. Obsługa bardzo opryskliwa, brak plakietki z imieniem, brak polecenia produktu dodatkowego, a co najważniejsze brak jakiegokolwiek przywitania i pożegnania. Sklep zatowarowany i czysty ale co do obsługi, miałabym parę zastrzeżeń. Każdy ma prawo mieć gorszy dzień ale wypadałoby na wejściu powiedzieć "dzień dobry" i pożegnać klienta. Roller zaopatrzony w hot-dogi, w lodówce wystarczająca ilość kanapek i dań gotowych. Podłoga czysta i wszystko super, oprócz obsługi. Może rozmowa z franczyzobiorca pomoże, bo jest na prawdę wielki potencjał.
Daje 3 gwiazdki, ponieważ nawet super ekipa pracowników, nie jest w stanie zrekompensować pomysłu zabierania zwykłych kas i zastępstwo ich kasami samoobsługowymi. Fajnie jakby była opcja płatności gotówką przy takiej kasie. Ogólnie sklep, który odwiedziłam był czysty i dobrze zaopatrzony. Ceny wszystkich produktów, ktore zakupiłam zgadzały się z tymi na sklepie. Bardzo miła obsługa klienta przy kasie, Pani zapytała o karte i pomoc innej Pani pracującej w danym sklepie w poszukiwaniu danego produktu, tez beż zarzutów. Na pewno wrócę jeszcze do tego sklepu i polecę go innym na zakupy.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.