Przed wejściem do sklepu sprawdziłem czy gazetki promocyjne są aktualne - były. Towar w sklepie był poukładany, pieczywo było w koszach a w jego pobliżu nie było znacznych ilości okruchów. Owoce w koszach były świeże a ich ilość nie dawała złudzenia występowania braków. Ceny towarów odpowiadały tym z plakietek.Obsługa przy kasie trwała krótko i sprawnie. Pracownica widząc tworzoną się kolejkę zareagowała dzwonkiem. Podczas obsługi zostałem powitany i pożegnany.
Po wejściu do apteki zostałem przywitany skinieniem głowy przez jedną z pracownic. Idąc między alejkami z lekami nie dostrzegłem oznak kurzu a każdy z medykamentów był dobrze oznaczony - aktualną ceną lub (jeżeli występowała) ceną promocyjną. Po podejściu do lasy zostałem ponownie przywitany. Po podaniu wybranego na półce produktu została mi potwierdzona jego cena po czym farmaceutka zapytała czy coś jeszcze sobie życzę. W odpowiedzi, że nie podsumowała zakupy oraz przedstawiła ofertę z aktualnej promocji (wapno z witaminą C). Po zapłaceniu zostałem pożegnany. Przez cały okres wizyty z ust sprzedawczyni nie znikał uśmiech a ton jej głosu był miły i uprzejmy.Polecam zakupy w tej aptece.
Jakość obsługi w sklepie ocenia dobrze. Asortyment i jego cena nie odbiegają od konkurencji. W sklepie panował porządek a ceny towarów były aktualne. Promocje zostały dobrze oznaczone. Ochrona w sklepie raczej straszyła samym napisem niż aktywną obserwacją zachowań klientów. W przypadku pytań sprzedawczynie rozkładające towar na półkach chętnie służyły pomocą.Jedynym mankamentem był fakt, że nie każdy klient był witany a jeżeli już to następowało to z pewnym grymasem na twarzy.
Przed wejściem do perfumerii oceniłem stan witryny - była czysta. Zaraz po wejściu skierowałem się na asortyment z męskimi perfumami. Cały czas byłem wnikliwie obserwowany przez ochroniarza. Nie przeszkadzało mi to, ale osoby bardziej wrażliwe mogą poczuć pewien dyskomfort. Po chwili trwającej nie dłużej niż 30 sec zostałem przywitany przez jedną ze sprzedawczyń z zapytaniem jako może mi pomóc. Odparłem, że poszukuję zapachu Davidoff - Cool Water oraz Hot Water. Pani zaprezentowała mi pierwszy z wymienionych - drugiego nie było. Sprzedawczyni przez cały czas starała się utrzymywać kontakt wzrokowy oraz zachowywać bezpieczną - nienachalną odległość. Zaraz po prezentacji została mi zaprezentowana nowość tej jesieni - Dior Homme Parfum. Sprzedawczyni wykazała się wiedzą na temat nut zapachowych tej propozycji dodatkowo podkreślając ich kompozycję z aktualną pogodą. Zapach okazał się bardzo ładny dlatego poprosiłem o próbkę. Nie stanowiło to żadnego problemu. W między czasie jedna z klientek opuszczała sklep. Pracownica pożegnała uzupełniając stwierdzenie miłym i szczerym uśmiechem. W czasie przygotowywanie próbki sprawdziłem czystość półek i podłogi. Nie zauważyłem żadnych oznak kurzu (zarówno na dziale męskim jak i damskim). Na zakończenie wizyty zostałem pożegnany miłym uśmiechem oraz formułką "do widzenia".Wizyta w tej placówce była bardzo przyjemna i na pewno powrócę do tej perfumerii.
Zanim wszedłem do sklepu sprawdziłem stan gazetek znajdujących się przed wejściem. Były aktualne i równo poukładane. Na wejściu przywitał mnie Pan ochroniarz, niestety nie uczyniła tego jedna ze sprzedawczyń, która chodziła po sklepie. Swoje kroki skierowałem najpierw do działu z męskimi perfumami. Wybór nie był imponujący a na dodatek jeden z testerów był pusty. Korzystając z obecności jednej z pracownic, zapytałem o jeden rodzaj wody toaletowej - Bentley for Men Intense, niestety odpowiedziała, że takiej nie posiadają. Dalej skierowałem swoje kroki do stoiska z artykułami higienicznymi. Zarówno nadziale z perfumami jak i z art. higienicznymi półki były odkurzone a czystość całego lokalu - w tym witryny sklepowej nie budziła zastrzeżeń. Po tych oględzinach wyszedłem ze sklepu.Sklep może nie jest bogato zaopatrzony, ale rzeczy które się w nim znajdują są cenowo atrakcyjne.
Pierwsza moja wizyta w tej perfumerii. Na wejściu zostałem powitany przez pracownika ochrony. Następnie udałem się na dział z męskimi perfumami w poszukiwaniu zapachu marki Bulgari. W tym samym czasie podeszła do mnie jedna z pracownic, która po przywitaniu zapytała w czym może pomóc. Po przedstawieniu przeze mnie poszukiwanego zapachu, poinformowała mnie, że obecnie sklep nie jest w jego posiadaniu. Zostały mi zaproponowane inne - podobne zapachy. Po poproszeniu o próbkę uzyskałem ją bez żadnych problemów.Perfumy w sklepie były schludnie poukładane oraz opisane (np. Tester). Pod każdym znajdowała się aktualna cena. Dostępne były także paseczki do testów. To samo tyczyło się działu damskiego.Sklep był czysty - brak oznak kurzu. Wychodząc ze sklepu zostałem pożegnany zarówno przez obsługujący mnie personel jak i ochroniarza.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.