Wizyta rozpoczęła się od ustawienia w kolejce. Niestety nie wszystkie kasy były otwarte. Obsługiwały tylko 3 osoby. Przede mną stały 4 osoby. Czekałem kilka minut, aż przyszła moja kolej. Obsługująca mnie Pani była bardzo miła. Zaproponowała specjalną kartę Multikina. Wszystko przebiegało szybko i sprawnie. Seans miał się rozpocząć o 20.15, jednak osoby sprawdzające bilety zaczęły wpuszczać ludzi o 20.17. W oczekiwaniu na film były pokazywane reklamy- o wiele za długo i za dużo.
W dniu 20.08 udałem się na pizzę. Pani przyjęła zamówienie. Po długim oczekiwaniu na pizzę( po około 15 minutach) Pani przeprosiła i powiedziała, że niestety nasze zamówienie gdzieś się zagubiło i będziemy musieli jeszcze poczekać. W ramach rekompensaty zaproponowano sałatkę.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.