Wizyta w serwisie została umówiona telefonicznie, zgodnie z umówiną godziną, samochód wjechał na warsztat, podkreślam ten fakt, bo podczas ostatniej wizyty było z tym gorzej. Usterka został szybko zdiagnozowana, o czym zostałem poinformowany osobiście przez mechanika, dokładnie opisano mi rodzaj defektu i powiadomiono o czasie trwania naprawy, pod tym względem wszystko ok.Podczas oczekiwania na odbiór samochodu miałem czas na obserwację jak obsługiwani są pozostali klienci, byłem wcześniej klientem tej firmy i z zadowoleniem zauważyłem wiele pozytywnych zmian, obsługa prowadzona płynnie, łatwo dostrzec wysoki poziom organizacji pracy, czystość i porządek zarówno w dziale obsługi klienta jak i na hali. Mały minus to cennik usług, przydał by się jakiś program lojalnościowy.
Obsługa przy dystrybutorze bez zarzutów, gorzej przy kasie, było dzień dobry i proszę, ale to jest już w większości placówek standardem, podczas obsługi, Pani za kasą bez skrępowania prowadziła rozmowę z koleżanką, na zadane pytanie dotyczące nagród w programie VITAY, odpowiedziała tylko tyle, że nie ma w tej chwili ulotek, ten sam pracownik na zapytanie innego klienta, dotyczące braku przykrywek do kawy na wynos, raczył odpowiedzieć, że właśnie się skończyły, ale nie sprawdził tego gdy klient zamawiał napój, czystość w miejscu przyrządzania napoi zasługuję również na bardzo niską ocenę
miła obsługa, po wejściu klient czuje się zauważony, dobra znajomość asortymentu, w przypadku braku towaru, zamawiany jest on przy kliencie telefonicznie, dostajemy informację o dostępności , bardzo sprawnie rozwiązywany problem kolejki, kącik dla małego klienta, zawsze czysto w śąrodku i na zewnątrz, konkurencyjne ceny
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.