Ok. godziny 13.20 wszedłem do sklepu z zamiarem kupna aparatu cyfrowego do okreslonej kwoty, licząc na fachową pomoc ze strony doradcy. W sklepie panował spokój i było czysto. Zapytałem przechodzącego pracownika gdzie moge znaleźć dział z aparatami. Pan zaprowadził mnie w dane miejsce. Po ok. 5 minutach przeglądania cen i możliwości aparatów nikt z personelu nie podszedł do mnie i nie zaproponował pomocy, której potrzebowałem ponieważ nie znam się dobrze na tego typu sprzęcie. Po chwili namysłu wyszedłem ze sklepu. Wizyta w tym sklepie napewo nie należała do najlepszych.
Dużo jeżdżę autem, więc często tankuje na stacjach paliw. Najczęściej w koncernie Orlen.
Gdy podjeżdżałem do dystrybutora z gazem zauważyłem pracownika obsługującego inne auto w strefie benzyn. Pracownik widząc mnie skinął głową dając do zrozumienia, że jak skończy swoją czynność przyjdzie do mnie (czasami zdarza się, że pracownicy udają, że nie widzą klienta lub nie ma ich na placu). Kiedy pracownik podszedł do mnie grzecznie zapytał ile ma zatankować. Kiedy powiedziałem za jaką sumę nawiązała się sympatyczna rozmowa i wymiana zdań ile za daną sumę lub litrów gazu będę mógł przejechać kilometrów. Następnie udając się w stronę sklepu by zapłacić, obserwowałem czystość przed wejściem, przy dystrybutorach oraz szyby i drzwi wejściowe. Nie zauważyłem żadnych nie czystości czy śmieci.
W środku również było schludnie. Po podejściu do kasy, pracownik przywitał mnie słowami "dzień dobry" i zapytał o numer dystrybutora, z którego tankowano moje auto. Po podaniu numeru kasjer powiedział sumę. Podczas zapłaty grzecznie zaproponował płyn do spryskiwaczy oraz polecił dobrą kawę z automatu obok. Grzecznie odmówiłem, gdyż płyn posiadam a kawy nie pijam, ale było to miłe. Wydając resztę zapytał czy zbieram punkty lojalnościowe. Odpowiedziałem ,że tak i włożyłem kartę na punkty do czytnika kart. Kiedy punkty znalazły się na karcie pracownik pozwolił mi usunąć kartę. Następnie życzył mi miłego dnia i zaprosił ponownie. Wizyta przebiegła szybko i przyjemnie. Z pewnością polecę te stację znajomym oraz sam chętnie wrócę by tam zatankować.
Moim celem było kupienie oraz zwrot towaru. gdybym oceniał zakup obiekt obserwowany, prócz jednej 3+ za bałagan po dostawie dostałby same 5+. Przy zwrocie napotkałem jednak sporo problemów ze zwrotem zakupionej rzeczy. Otóż sprzedawczyni(jak się później okazało pracująca tam już 2 lata nie potrafiła przyjąć zwrotu. Dowiedziałem się o tym, gdy przełożona doradcy dała reprymendę swojemu pracownikowi przy mnie). Wszystko byłoby w porządku, lecz nie usłyszałem nawet słowa "przepraszam za zaistniałą sytuację i ,że musiał Pan tak długo czekać". Niestety w tym momencie wiedza personelu nie wyglądała dobrze.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.