W połowie lipca chciałem kupić nową pralkę i odwiedziłem jeden ze sklepów Mix electronics. Po wejściu do sklepu zobaczyłem duży wybór produktów które były poustawiane według cen i marek. W sklepie jest dużo przestrzeni a na każdym produkcje znajdują się informacje o jego parametrach technicznych. Pracownicy sklepu są bardzo mili i zapoznani z ofertą produktów znajdujących się w sklepie. Umieją odpowiedzieć prawie na każde pytanie dotyczące produktu i doradzić w jego odpowiednim wyborze. Istnieje również zamówienie urządzenia którego nie ma w obecnej chwili na stanie sklepu. Atutem są również konkurencyjne ceny oraz możliwość zakupu towaru na raty na korzystnych warunkach. Towar jest dowożony do klienta gratis na podany adres z uzgodnieniem dnia i godziny. Moim zdaniem sklep zasługuje na uznanie i warto jest go odwiedzić i zapoznać się z ofertą.
Szanowny Panie Adamie.
Dziękujemy za miłe słowa pod naszym adresem.
Zapraszamy ponownie!
Po wejściu do...
Po wejściu do sklepu można od razu trafić do interesującego nas produktu ponieważ w sklepie jest duża ilość przestrzeni a produkty są poukładane według rodzaju. Występuje również duży wybór artykułów z każdej marki.
Pracownicy sklepu są bardzo mili i zapoznani z ofertą produktów znajdujących się w sklepie. Umieją odpowiedzieć prawie na każde pytanie dotyczące produktu i doradzić w jego odpowiednim wyborze. Dlatego uważam ze obsługa w sklepie jest bardzo na wysokim poziomie. Plusem jest możliwość zakupu produktów na raty oraz dobra jakość oferowanych produktów w konkurencyjnych cenach. Jedynym minusem była zbyt długa kolejka przy kasie.
Pracownicy sklepu nie byli zapoznani do końca z ofertą produktów dostępną w sklepie. Dowodem na to były problemy z odpowiedziami na pytania dotyczące cen oraz możliwości wyboru produktu w innym odcieniu. Uważam że obsługa w sklepie powinna znać swoją ofertę bardzo szczegółowo by móc w pełni pomóc klientowi w podjęciu decyzji zakupowej. Dlatego tez uważam że jest to istotna wada w sposobie obsługi klienta. Kolejną nie wątpliwie wadą jest brak profesjonalizmu w obsłudze klienta. Pracownicy nie starali się pomóc w wyborze produktu. Wynikać to mogła z braku wcześniejszego przeszkolenia w kwestii komunikacji pomiędzy pracownikiem a potencjalnym jego klientem.
Plusem jest możliwość zakupu produktów na raty oraz dobra jakość oferowanych produktów w przystępnych cenach.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.