ART-DOM

(3.82)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (14 z 15)

Weszłam do sklepu...
Weszłam do sklepu aby zorientować sie w cenach mebli kuchennych. Towar ładnie wyeksponowany,równo ułożony,czysty i zadbany. Pan z obsługo na sklepie oczywiście zaproponował swoją pomoc,jednak podziękowałam. Szczególną uwagę zwróciłam na stół do jadalni więc z pewnością jeszcze powróce do tego sklepu .

Agnieszka_3203

26.10.2012

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Sklep bardzo dobrze...
Sklep bardzo dobrze oznakowany już z daleka rzuca się w oczy. Asortyment dość logicznie rozstawiony. Dość dużą powierzchnia sklepu. Wyroby dobrze opisany. Obsługa reaguje bardzo dobrze na klienta i służby pomocą. Ceny porównywalne do innych sklepów tego rodzaju, miejscami niestety ceny dość zawyżone. Miła i szybka obsługa kasowa.

zarejestrowany-uzytkownik

08.06.2012

Placówka

Bełchatów, Czapliniecka 1

Nie zgadzam się (0)
Popsuło mi się...
Popsuło mi się stare żelazko, więc postanowiłam kupić nowe i o wiele lepsze. Udałam się do Art domu, bo to właśnie tam najczęściej dokonuję tego typu zakupów. Wybór był całkiem duży, jednak żaden model nie przypadł mi do gustu. Ceny były trochę pozawyżane, a w innych sklepach widziałam o wiele tańsze egzemplarze. Obsługa taka sobie, pan nawet nie próbował mnie namawiać na zakup. Prezentacja produktu też niezbyt mu wychodziła.

Poziomka

02.06.2012

Placówka

Piotrków Trybunalski, Krakowskie Przedmieście

Nie zgadzam się (0)
Mój wybór padł...
Mój wybór padł na ten sklep dlatego, że okazyjnie obniżono tam cenę telewizora, na który polowałam od dawna. Wybrałam się tam od razu jak tylko sprawdziłam tą wiadomość na stronie internetowej sklepu. Na miejscu napotkałam spory ruch, bardzo dużo osób przechadzało się po sklepie, jedni coś tylko oglądali, drudzy już wybierali towary do zakupu. Od razu udałam się do działu RTV, by sprawdzić czy został dla mnie choć jeden egzemplarz. Na szczęście telewizorek stał sobie na półce i czekał na mnie. Byłam już zdecydowana na zakup tego modelu, więc nie było potrzeby się dłużej zastanawiać. Miałam nadzieję, że będą to bardzo szybkie zakupy, ale niestety... Musiałam czekać około 10 minut zanim pojawiła się jakaś osoba z obsługi sklepu. Zaczęłam się już trochę niecierpliwić, ale postanowiłam, że nie będę się zrażać tylko wykorzystam odpowiednio każdą minutę pobytu w sklepie, by jak najlepiej sprawdzić jakość obsługi. Pierwszym przedmiotem mojej głębokiej obserwacji były półki sklepowe, na które po prostu nie można było patrzeć. Tony kurzu, które nie były usuwane już od bardzo dawna, zalegały pod zwojami splątanych kabli od telewizorów. Po prostu tragedia! Później również obejrzałam inne półki w sklepie, które niestety wyglądały podobnie. Obserwując obsługę (która ciągle nie przychodziła) zauważyłam, że dwóch pracowników rzeczywiście jest zajętych innymi klientami, ale jeden z nich po prostu gadał sobie przez telefon, raczej nie były to sprawy służbowe. Kiedy wreszcie doczekałam się zainteresowania jednego ze sprzedawców, znowu zostałam niemile zaskoczona. Pan sprzedawca ubrany był w spodnie robocze (typu ogrodniczki), które były brudne i wygniecione. Ten pan wyglądał jakby wyszedł właśnie z budowy. Na szczęście był miły, zapytał czy jakoś pomóc, zaproponował też korzystny rabat na telewizor. Miałam do wyboru obniżkę dodatkową w wysokości 100 zł z ceny oficjalnej 2099 zł (czyli cena miała wynosić 1999 zł), lub bony na 50 zł za każde wydane 500 zł (w moim przypadku były to 4 bony, czyli 200 zł). Zdecydowałam się na tę drugą opcję, dzięki temu zakupiłam sobie przy okazji mikser ręczny za 129 zł (bardzo fajny) i deskę do prasowania (za 69 zł). Ale druga strona medalu wyglądała tak, że musiałam kupić telewizor z wystawy, bo nowych nie było na magazynie. Bony otrzymałam od razu po wpłaceniu w kasie sumy za telewizor. Niestety także przy wyborze tych dwóch rzeczy nie mogłam zbytnio liczyć na pomoc personelu. Sprzedawca z dziale robotów kuchennych wypełniał tylko moje prośby postaci: proszę mi podać ten mikser, tamten mikser, itd. Na moje wszystkie zadane pytania usłyszałam tylko odpowiedzi „tak” lub „nie”. Mogę śmiało stwierdzić, że ten pan albo nie przeszedł specjalistycznego szkolenia, albo po prostu w ogóle nie nadawał się na sprzedawcę. Ja sama miałam większą wiedzę na temat robotów kuchennych niż specjalista w dziale sprzedaży... Jeżeli chodzi o sam asortyment, to było mi naprawdę trudno cokolwiek porządnego wybrać, gdyż był on bardzo skromny. Samych robotów ręcznych było 6 sztuk różnego rodzaju, w cenach wahających się w granicach 100-170 zł. Jak zobaczyłam z bliska jeden z robotów podanych mi przez sprzedawcę, to myślałam że się przewrócę. Mikser był nie tylko zakurzony ale też uklejony czymś dziwnym, widać było wyraź ślady użytkowania. Ohydne! A sprzedawca udał, że tego wcale nie zauważył. Sprawdziłam też rodzaje i ilość patelni dostępnych na sklepie, ale na żadną z nich się nie zdecydowałam (mimo że miałam taki zamiar), bo były bardzo drogie. Najtańsza kosztowała 75 zł, ale była malutka i mało praktyczna. Reszta sprawiała wrażenie trochę lepszych jakościowo, ale niestety ich ceny sięgały 200 zł. Dobrze, że choć deski do prasowania były tanie i w naprawdę ogromnym wyborze (od 70 zł do 200 zł). Nieprzyjemną obsługę spotkałam także przy kasie, zero uśmiechu, kontaktu wzrokowego czy zaangażowania w obsługę klienta. Ogólnie, po mojej wizycie mam mieszane odczucia co do tego sklepu. Z jednej strony nieciekawa obsługa i mały wybór niektórych towarów, ale z drugiej bardzo ciekawe obniżki cen i gratisy.

zarejestrowany-uzytkownik

20.12.2011

Placówka

Piotrków Trybunalski, Krakowskie Przedmieście

Nie zgadzam się (0)
Z uwagi na...
Z uwagi na to, że dwa miesiące tenu zostałam mężatką to konieczny był zakup nowego sprzętu AGD. Jednym z piierwszych sprzętów była pralka. Po porównaniu ofert w internecie razem z mężem postanowiliśmy zasięgnąć jednak zdania specjalisty. Wybraliśmy się do salonu AGD Art dom zdecydowani na 99% na pralkę ładowaną od góry (bo nowoczesna, zajmuje mało miejsca no i trochę tańsza od tych popularnych ładowanych od frontu...). Jednak od razu po wejściu do salonu sprzedawca zajął się naszym problemem wyboru pralki w tak doskonały sposób, że znaleźliśmy nie tylko pralkę, która odpowiadała nam gabarytowo(bo jak wiadomo łazienki w blokach są malutkie), była bardzo energooszczędna(tylko 39 litrów na cykl), ale była także ładowana od frontu. Sprzedawca tak dokładnie opisał wszystkie wady i zalety zarówno pralek ładowanych od góry, jak i od frontu, że nasza "decyzja zakupowa" trwała około 5 minut. Oceniając ten sklep muszę także pochwalić dostawców sprzętu: bardzo punktualni i profesjonalni pracownicy! Bez żdnych pytań wyjaśnili co i jak, nawet nie musiałam czytać instrukcji obsługi. A praleczka jak narazie (odpukać !!) sprawuje się świetnie!

zarejestrowany-uzytkownik

21.11.2011

Placówka

Piotrków Trybunalski, Krakowskie Przedmieście

Nie zgadzam się (2)
Zajrzałam do sklepu...
Zajrzałam do sklepu Art-Dom. Moim celem wizyty było sprawdzenie oferty na meble Vox. Ekspozycja była bardzo ładna i esetetyczna. Na miejscu uzyskałam wiele informacji, włącznie ze szczegółami jak skorzystać z programu koputerowego do aranżacji i wizualizacji mieszkania. Wadą tych mebli jest jednak ich dość wysoka cena oraz to, że ceny niektórych artykułów składają się z cen wielu elementów.

zarejestrowany-uzytkownik

21.07.2011

Placówka

Łódź, Kasprzaka 3

Nie zgadzam się (1)
Sklep Art-Dom RTV...
Sklep Art-Dom RTV jest nie tylko dobrze zlokalizowany, ale bardzo dobrze zaopatrzony. Wybór artykułów z branzy agd i rtv jest bardzo duży i żróżnicowany cenowo. Obsługa miła, dyskretna i fachowa. Meblując mieszkanie można wszystko kupić pod jednym dachem aż po drobne akcesoria kuchenne i sztućce. Ponadto przy sklepie mamy duży i wygodny parking.i

zarejestrowany-uzytkownik

20.07.2011

Placówka

Łódź, Kasprzaka 3

Nie zgadzam się (2)
Bałagan w stanach...
Bałagan w stanach magazynowych i przy zamawianiu towaru przez sprzedawcę.Sprzedawca zamawia złą część do zestawu.Później przepraszają ale zamawiają ponownie złą część sztuk 4y!Proponują wybranie innego zamiennika z innej serii.To tak jakbym sprzedał komuś komplet czterech kół Micheline w tym jedną Barum.Też podobna.Okrągła.Po wyjściu na jaw iż nie mają na stanie potrzebnej części do kompletu oferują 2 tygodnie czekania w dobie firm kurierskich!Na osłodę ,,rabat,, ..a gdzie kompetencje?

zarejestrowany-uzytkownik

02.05.2011

Placówka

Łódź, Kasprzaka 3

Nie zgadzam się (3)
Uwaga na kuchnie...
Uwaga na kuchnie wolnostojące gazowe z piekarnikiem elektrycznym ! Dostarczona prawie miesiąc temu z brakiem grzania piekarnika, reklamowana na podstawie ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U. Nr 141, poz.1176 z późn zm.) z roszczeniem wymiany na nowy egzemplarz zgodny z umową DO DNIA DZISIEJSZEGO NIE WYMIENIONA ! Ze nie wspomnę żenującej wiedzy obsługujących tam ludzi… żałosne

zarejestrowany-uzytkownik

05.11.2010

Placówka

Łódź, Kasprzaka 3

Nie zgadzam się (0)
W celu zakupienia...
W celu zakupienia pewnego sprzętu udałem sie dziś do salonu rtv-agd Art-Dom.Jestem pod wrażeniem .Po wejściu do środka,sprzedawca dał mi troszkę czasu na zorientowanie się w asortymencie.Następnie przywitał mnie i zaproponował pomoc.Jego wiedza ogromnie mnie zaskoczyła.Potrafił odpowiedzieć na każde moje pytanie.Podczas naszej rozmowy kilkakrotnie dzwonił telefon,więc w bardzo uprzejmy sposób przeprosił mnie i odebrał.Po krótkiej chwili powrócił,aby dokończyć moja sprawę.Brawa dla tak miłego i kompetentnego sprzedawcy.Ocena ogólna +5

Mariusz_214

07.11.2009

Placówka

Kutno, Batorego

Nie zgadzam się (19)
Po wejściu do...
Po wejściu do sklepu można od razu trafić do interesującego nas produktu ponieważ w sklepie jest duża ilość przestrzeni a produkty są poukładane według rodzaju. Występuje również duży wybór artykułów z każdej marki. Pracownicy sklepu są bardzo mili i zapoznani z ofertą produktów znajdujących się w sklepie. Umieją odpowiedzieć prawie na każde pytanie dotyczące produktu i doradzić w jego odpowiednim wyborze. Dlatego uważam ze obsługa w sklepie jest bardzo na wysokim poziomie. Plusem jest możliwość zakupu produktów na raty oraz dobra jakość oferowanych produktów w konkurencyjnych cenach. Jedynym minusem była zbyt długa kolejka przy kasie.

Adam_182

07.07.2009

Placówka

Sieradz, Kościuszki 17

Nie zgadzam się (18)
Z tym salonem...
Z tym salonem moje wcześniejsze doświadczenia są jak najbardziej pozytywne,kiedy kupowałam telewizor i lodówkę zostałam obsłużona w bardzo fachowy sposób. Niestety tym razem jestem strasznie rozczarowana i czuję się co najmniej OSZUKANA. Wizyta ta była kolejną w tym dniu, związaną z chęcią zakupu odkurzacza piorącego. Podeszłam do stoiska AGD i zobaczyłam "swój" odkurzacz,niestety 150 zł droższy niż u konkurencji, ale uparłam się na ten zakup :) .Wcześniej z mężem dużo czytałam opinii i danych technicznych dotyczących tego zakupu,ponieważ nie jest to tani towar. Przyznaję, że być może jestem uprzedzona,ale staram się unikać w tego typu sklepach obsługi kobiet, bo jak dla mnie to" męska działka" .W związku z tym podeszłam do jednego z Panów, ale niestety odesłał mnie do koleżanek z AGD :( .Niestety nie było wyjścia, poprosiłam jedną z Pań o pomoc(starszy sprzedawca,niska blondynka w krótkich włosach). Zapytałam o parametry techniczne,takie jak ciśnienie pompy,moc...Dostałam jakąś wymijającą odpowiedź, jedyny konkret to ciśnienie 3 Bary ...i to, że jest to ostatnia sztuka...Odkurzacz z ekspozycji dość mocno porysowany, jego cena 1300 zl, pytam więc czy w związku z tym dostanę jakiś rabat. Odpowiedź Pani"na co rabat?,to już jest cena promocyjna!!!"Grzecznie odpowiedzialam,że jak dla mnie to nie bardzo jest to promocja skoro na Ceneo najdrożej znalazłam go za 1285 zl. Odpowiedź"Nie będę z Panią dyskutować na temat cen!!!"Po tym jak na nią spojrzałam, Pani trochę zmiękła i poleciła mi inny odkurzacz. W sklepie na monitorze zobaczyłam jego prezentację, która zachęciła mnie do kupna. Dostępne były dwa modele w cenie: 1400 i 1600 zł-zapytałam o różnicę. Sprzedawca odpowiedział,że jedyną różnicą jest to,że w tym tańszym nie ma regulacji siły ssania i rurka do spryskiwacza nie jest schowana w rurze,ale wszystkie końcówki są takie same. Zapytałam jeszcze wytwornicę pary,Pani odpowiedziała,że jest jak najbardziej. W związku z tym,że różnice te nie były dla mnie znaczące zdecydowałam się na model za 1400 zł. Dostałam wydruk i poszłam z mężem ubiegać się o kredyt. W czasie weryfikacji wniosku udałam się po raz kolejny do tej pani i poprosiłam, aby pokazała mi komplet wszystkich akcesoriów i instrukcję-wściekła poszła na magazyn i wytaszczyła pudło z nowym sprzętem,rozpakowała i z wielką dezaprobatą podała to co chciałam. Nie zwracając zbytnio uwagi na jej "fochy" przejrzałam instrukcję i w związku z tym,że jest to niemiecki produkt, popytałam jeszcze o dostępność części,środków do czyszczenia i serwisu i dodatkowych akcesoriów. Dostałam odpowiedź,że płynów nie ma ,serwis jest w Polsce(?)ale nie wie gdzie a dodatkowe akcesoria-"a gdzie ma Pani zamiar sobie tą turboszczotkę zainstalować?do odkurzacza piorącego,haha?!"Po rozpatrzeniu wniosku udałam się po odbiór towaru,oczywiście dostałam to rozbebeszone pudło-nie czepiam się,ale myślę, że mogła poszukać na magazynie kartonu po odkurzaczu z ekspozycji i stamtąd wyciągać rzeczy,żeby pokazywać je klientom. Po powrocie do domu weszłam na stronę producenta...zatkało mnie!Żaden z modeli nie posiada wytwornicy pary,droższy model ma ciśnienie pompy 4 Bary(mój 1,2 Bara),więcej końcówek,z innego materiału są wykonane rury,zupełnie inną rękojeść do uwalniania pary,o połowę mniejszy wydatek wody przy praniu... Reasumując,wiedza tej Pani o tym co sprzedaje zerowa,szacunek dla klienta żaden,Pani potrafiła się tylko wymądrzać-szkoda,że nie miała 5 minut,żeby przeczytać o tych różnicach. Na koniec informacja na dowodzie sprzedaży:zwrotów nie przyjmujemy,klient oświadcza,że produkt zakupiony nie posiada żadnych widocznych wad i że sprzedawca umożliwił mu wybór produktu!!!Żenada,najpierw to drodzy Państwo,trzeba wyszkolić personel,aby nie wprowadzał klienta w błąd,bo zdaje się,że w tym momencie to towar jest niezgodny z umową.Przez brak kompetencji osób w takich sklepach,przez zatrudnianie ich z przypadku niestety są takie efekty,że klient zostaje OSZUKANY.Ja wyciągnęłam lekcję następnym razem wrócić do domu i sprawdzić wszystko w internecie,a potem udać się dopiero po zakup,bo tylko wtedy mamy świadomość kiedy wciska nam się przysłowiowy kit!!!

Beata_197

27.06.2009

Placówka

Łódź, Kasprzaka 3

Nie zgadzam się (25)
Udałam się do...
Udałam się do sklepu w celu zakupu wcześniej oglądanej zmywarki. Byłam 30 min. przed zamknięciem. Podeszłam do punktu informacyjnego działu i powiedziałam, że chciałam kupić zmywarkę i mam już wybraną. Sprzedawca wziął kartę i długopis i poszedł ze mną, żeby spisać model. Następnie udaliśmy się do punktu informacyjnego działu gdzie sprzedawca zaczął wypełniać potrzebne dokumenty. Zapytał czy płacę gotówką czy na raty. Odparłam, że gotówką. Spytał czy pasuje mi transport w poniedziałek. Powiedziałam, że tak tylko po poludniu. Zapisał tą informację i dodał, że jest bezpłatny. Zresztą taka informacja również widniała naklejona na punkt informacyjny- transport z wniesieniem gratis. Otrzymałam wszystkie potrzebne dokumenty i zostałam zaproszona do kasy. Podziękowałam i pożegnałam się. Przy kasie była przede mną jedna osobą, więc musiałam chwilę poczekać. W między czasie pojawiła się następna, która stanęła za mną. W końcu przyszła moja kolej. Wręczyłam Pani kasjerce wszystkie potrzebne dokumenty. Zapytała czy płacę gotówką czy kartą. Odparłam, że gotówką. Po przejrzeniu przez kasjerkę dokumentów zostałam poproszona o pieniądze. Przeliczyła je ręcznie i wydrukowała paragon, który dołączyła do faktury. Wręczyła mi dokumenty. Podziękowałam i pożegnałam się. Ona odpowiedziała mi tym samym.

Elżbieta_48

14.12.2008

Placówka

Łódź, Kasprzaka 3

Nie zgadzam się (19)
Do ART DOMu...
Do ART DOMu wybrałam się, aby obejrzeć zmywarki. Przed sklepem był parking, na którym po dłuższych poszukiwaniach udało mi się znaleźć miejsce. Weszłam do sklepu i przechodząc przez dział z telewizorami doszłam do działu ze zmywarkami. Zaczęłam oglądać dostępne modele, ich zużycie wody i energii, producentów oraz ceny. Trwało to dobre 10-15 minut, ale żaden sprzedawca się mną nie zainteresował. Udałam się, więc do punktu informacyjnego tego działu i poprosiłam jednego ze sprzedawców o radę. Od razu wymienił dwie marki, które polecam- Bosch i Siemens. Podparł się tu swoimi doświadczeniami. Powiedział, że teraz posiada zmywarkę Ariston- nie z własnego wyboru- i przy dużym wsadzie myje niedokładnie. Zapytałam czym się różnią poszczególne modele Boscha. Okazało się, że zarówno zużycie wody jak i energii jest takie samo, a różnica polega na wyglądzie zewnętrznym, panelu sterowania oraz koszykach na naczynia wewnątrz. Sprzedawca powiedział, że gdyby dziś miał kupować zmywarkę kupiłby Boscha, bo był z niej bardzo zadowolony. Podziękowałam za informacje. Sprzedawca odszedł. Ja jeszcze chwilę oglądałam wnętrza zmywarek po czym wyszłam.

Elżbieta_48

14.12.2008

Placówka

Łódź, Kasprzaka 3

Nie zgadzam się (19)

ART-DOM

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż ART-DOM?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Rewelacyjnie!
Rewelacyjnie!