Szwed Meble

(4.15)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (3 z 8)

Pod moimi drzwiami...
Pod moimi drzwiami znalazłam ostatnio gazetkę informacyjną ze Szweda gdzie pokazane było tanie i fajne mebelki. Postanowiłam udać się tam szybciutko i wykorzystać okazję na tanie i fajne umeblowanie pokoju. Do Szweda zawsze lubiłam "chodzić i oglądać". Sklep ma tak świetnie porozkładany towar, tak ładnie to wygląda, że nieraz mnie ściska nie mogąc czegoś kupić. Sklep jest dość spory, ładny, jasny, piętrowy. Zawsze czyściutki i z ładnie poustawianymi mebelkami. I na tym kończą się plusy. Ceny tegoż umeblowania nie są niestety niskie. Tym razem okazało się nawet, że promocyjne meble z gazetki będą dopiero za kilka dni. Trochę mnie to zniesmaczyło ale pani, która mnie o tym informowała była na tyle miła i życzliwa, że dość łagodnie pogodziłam się z tą informacją. Jeśli chodzi o obsługę to nie mam nic do zarzucenia. Podsumowując: szukając dużego wyboru, ładnych mebli (sklep posiada również dodatki; żyrandole, trochę dekoracji) warto tam zajrzeć. Jednak nie jest to na pewno sklep dla biednych.

Małgorzata_1552

24.01.2012

Placówka

Sieradz, Jana Pawła II 63b

Nie zgadzam się (5)
Duży sklep meblowy,duży...
Duży sklep meblowy,duży wybór żyrandoli i dywanów, fachowa i profesjonalna obsługa, dobre doradztwo przy wyborze mebli, szybki transport zakupionego towaru do domu.

Danuta_3

08.07.2009

Placówka

Sieradz, Jana Pawła II 63b

Nie zgadzam się (20)
Pracownicy sklepu nie...
Pracownicy sklepu nie byli zapoznani do końca z ofertą produktów dostępną w sklepie. Dowodem na to były problemy z odpowiedziami na pytania dotyczące cen oraz możliwości wyboru produktu w innym odcieniu. Uważam że obsługa w sklepie powinna znać swoją ofertę bardzo szczegółowo by móc w pełni pomóc klientowi w podjęciu decyzji zakupowej. Dlatego tez uważam że jest to istotna wada w sposobie obsługi klienta. Kolejną nie wątpliwie wadą jest brak profesjonalizmu w obsłudze klienta. Pracownicy nie starali się pomóc w wyborze produktu. Wynikać to mogła z braku wcześniejszego przeszkolenia w kwestii komunikacji pomiędzy pracownikiem a potencjalnym jego klientem. Plusem jest możliwość zakupu produktów na raty oraz dobra jakość oferowanych produktów w przystępnych cenach.

Adam_182

03.06.2009

Placówka

Sieradz, Jana Pawła II 63b

Nie zgadzam się (34)

Szwed Meble

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Szwed Meble?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?