Będąc na wycieczce w Nowym Sączu chciałam skorzystać z toalety.Byłam akurat w okolicach dworca kolejowego,więc stwierdziłam że tam skorzystam.Ku mojemu zaskoczeniu pani w informacji poinformowała mnie, że na dworcu i w pobliżu nie ma toalety już od dłuższego czasu.Wielu pasażerów denerwowało się i mieli pretensję do pracowników kas biletowych.Było to zgłaszane w urzędzie miasta ale nikt nie reagował.Podejrzewam, że pracownicy urzędu miasta nie podróżują pociągami i nic j nie obchodzą ich pasażerowie kolei.Najlepiej jakby mieli zamontowane cewniki
W związku z astronomicznymi fakturami za prąd,udałam się do elektrowni w celu wyjaśnień i korekty tych faktur.Pani z działu obsługi klienta zachowywała się w stosunku do mnie niegrzecznie,chyba przeszkodziłam jej w żartach z koleżanką .Sprawy nie załatwiłam, bo kazała mi zadzwonić na infolinie i tam przedstawić problem.Pani nie chciała sprawiać wrażenia,że ona jest tam dla petentów:)
Ostatnio kilkakrotnie miałam okazję załatwiać sprawy w w/w banku.Przy zakładaniu konta musiałam spędzić w banku aż 2 godziny.Tłumaczono mi ,że akurat dzisiaj jest przeciążony system i dlatego to tak długo trwa.Następnym razem też mieli problem z systemem,a ostatnio nie można było zrobić przelewu przez internet.W oddziale tłumaczyli ,że jest problem z łączem internetowym.Już nic mnie chyba w tym banku nie zdziwi.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.