Opinie użytkownika (4)

Mimo długiego stażu...
Mimo długiego stażu na rynku ubezpieczeń oraz szeroko zakrojonej reklamy zapewniającej o solidności tej firmy, rzeczywistość odbiega od ideału. Pierwszy kontakt z przedstawicielem jest przyjemny, w tym przypadku starszy Pan przestawił i opisał ofertę, dokładnie wyliczył korzyści oraz porównał swoją ofertę z innymi ubezpieczycielami, oczywiście wymienił tylko plusy za PZU,ale taka jest polityka gospodarki. Kontakt z nim był bezproblemowy, dostępność i przez telefon jak i droga mailową. Sumując pierwszy etap,jak najbardziej na plus. Po podpisaniu umowy (ubezpieczenia grupowe dla pracowników+ubez.mienia+ubez.włascicieli) kontakt się niestety mocno ograniczył. Po pojawieniu się niewielkiego problemu-w przypadku płatnosci przelewem konieczne były wypełnione formularze wysyłane co miesiac faxem, Pan nie był już tak pomocny w tłumaczeniu i ewentualnej pomocy w pierwszy miesiacu. Nie odbierał telefonów, a jak już odebrał to niestety nie miał czasu i na próżno było czekanie na jego odzew w wolnej chwili. W przypadku odszkodowania czas oczekiwania na "wycenę szkody", czy to uszkodzony samochód,mienie czy tez odszkodowanie personalne jest stosunkowo krótki. Juz po 7 dniach od wyceny znane sa koszty przewidzianego odszkodowania, niestety bardzo często są zaniżane. W przypadku szkody samochodu kwoty pomniejszane sa o udział własny, tj. 30% o czym niestety Pan przestawiciel nie raczył wspomnieć laikowi przy podpisywaniu umowy ubezpieczenia auta. I w takim to wypadku kwota z PZU nie pokrywa całości kosztów poszkodowanego. Niedopowiedzenie przedstawiciela dotyczyło również jakości części wymiennych, nie wspomniał iż przy nizszej kwocie składki, brane pod uwagę są części "made in china" i wg ich ceny wyliczana jest kwota do wypłaty. Jest to jawne oszustwo, niestety nie do udowodnienia. Pomimo problemów z kwotą,już czas wypłaty odszkodowania jest krótki, w porównaniu do innych firm. Sumując czas oczekiwania na wycenę jak i również wypłaty odszkodowania jest zadowalający. Kwota do wypłaty zawsze będzie tematem dyskusyjnym,ponieważ następuje konflikt interesów ubezpieczyciel-klient i w takim wypadku firma będzie w miarę swoich możliwości okrajała kwotę do wypłaty,i zastaniemy te procedurę u każdego ubezpieczyciela. Natomiast składki ubezpieczeń nie są może najniższe na rynku, ale i nie należą do najwyższych. Najlepsza ich oferta zapewnia zaspokojenie podstawowego ubezpieczenia w kwotach z" średniej półki".Oczywiście posiadają bogatszą ofertę ale już za dużo wyższe składki,niestety nie opłacalne w porównaniu do konkurencji. Zaś gwarancja szybkiej wypłaty rekompensuje w tym przypadku brak zainteresowania przedstawiciela dalszym losem klienta.

ANNA_1957

26.12.2009

PZU

Placówka

Wejherowo, Dworcowa 1a

Nie zgadzam się (24)
Pierwsza wizyta w...
Pierwsza wizyta w sklepie z bielizną marki Benetton sprawiła mi ogromną przyjemność. Jedyny taki na terenie Polski,co dodatkowo gwarantuje niepowtarzalność wzorów i oferty.Sklep niewielki aczkolwiek przestronnie urządzony,czysto, kolorowo,towar ułożony z łatwością dostępu dla klienta. Każdy produkt oznaczony ceną i ewentualną promocją oraz dokładnym rozmiarem. Pani z obsługi przesympatyczna, pomocna a nie natarczywa, daje swobodę oglądania i decyzji. Potrafiła przeprowadzić uprzejma pogawędkę podczas zakupu. Miła odmiana po nadgorliwych lub całkowicie ignorujących ekspedientkach. Sklep godny polecenia ze względu nie tylko na ciekawą ofertę ale również na sympatyczną obsługę.

ANNA_1957

23.12.2009

Benetton

Placówka

Gdynia, Aleja Zwyciastwa 256

Nie zgadzam się (30)
Pierwsza i bardzo...
Pierwsza i bardzo pozytywna wizyta w P&C w Gdańsku, uporządkowany towar, ogromny wybór,wyraźnie oznaczone marki i przeceny. Sklep czysty, jasny, z łagodną i niedrażniącą muzyką w tle. Obsługa pomocna,dobrze zorganizowana- np.brak kolejek przy kasach, bez problemu dowiedziałam się gdzie leży towar którego szukam,Pani poszła ze mną,pomogła poszukać, wymierzyć (kupowałam prezent) i po wybraniu towaru udała się ze mną do kasy, jak zauważyłam zdjęła z koszuli jedną metkę i dała kasjerce (dedukuję że mają płace od ilości obsłużonych klientów). Absolutnie nie miałam nic przeciwko ponieważ byłam bardzo zadowolona.Jednak dopiero po odejściu od kasy udałam się na dział damski, gdzie znalazłam coś dla siebie i gdy powoli udawałam się już w stronę kas dosłownie biegiem "dopadła" mnie inna Pani z obsługi zapytała się czy biorę tę rzecz - tak oczywiście, wtem Pani zabiera mi ją i prosi bym za nią poszła do kasy gdzie wykonuje ten sam manewr co poprzednia. Z całym szacunkiem dla personelu, nie miałam ochoty na ten wyścig szczurów,rozumiem potrzebę zarobków ale takt i wyczucie jest niezbędne. Sklep naprawdę godny polecenia, przestrzał cenowy jest bardzo duży co gwarantuje zadowolenie większości klientów, gdyby nie drobny mankament obsługowy byłaby rewelacja.

ANNA_1957

21.12.2009

Peek&Cloppenburg

Placówka

Gdańsk, al. Grunwaldzka 141

Nie zgadzam się (25)
Niewątpliwą zaletą tego...
Niewątpliwą zaletą tego hipermarketu są godziny otwarcia(24h) i z tegoż powodu pozwoliłam sobie zrobić zakupy o takiej porze. Na parkingu mimo niewielu aut panował rozgardiasz, koszyki nieuporządkowane co więcej porozwalane po całej powierzchni parkingu,śnieg poodgarniany bez ładu.Parkując auto trzeba było uważać by go nie uszkodzić,co przy takiej pogodzie(popadywał śnieg) i później porze było nie lada wyzwaniem.W sklepie pusto,czysto, tylko obsługa wypakowywała nowy towar, ogólnie jak najbardziej na plus.Towary wyraźnie oznaczone, najtańszy,najlepszy,promocja itp. Jednak niektóre produkty takie jak mleko,ocet,jogurty były wyraźnie wybrakowane na półkach ale tłumaczę to późną godziną i jak już w/w obsługa była w trakcie wypakowywania więc nie uznaję tego za minus. Byłam natomiast zdruzgotana gdy podeszłam do działu ryb, karpie przy napisie "żywe" dogorywały!! Pojedyncze już padły a większość przy ogromnym ścisku i pianie wypływającej z pyska znajdowała się w agonii. Fakt ten oczywiście zgłosiłam do odpowiednich władz. Przy kasach panie uśmiechnięte i pomocne przy pytaniach, np. o promocje, bez nerwów sprawdzały z klientem wątpliwości. Sumując wybrałabym sie pewnie jeszcze nie raz i poleciłabym mimo paru minusów, jednak takie traktowanie żywego towaru likwiduje u mnie ten sklep całkowicie.

ANNA_1957

21.12.2009

Tesco

Placówka

Gdynia, Nowowilczańska 35

Nie zgadzam się (19)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi