Treść obserwacji usunięta na podstawie art. 14 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2002 r., Nr 144, poz. 1204 ze zm.).
Potrzebowałam sprawdzić dostępność filmu na DVD dlatego zadzwoniłam do Empiku. Po wykręceniu numeru telefonu, który znajdował się na paragonie w słuchawce usłyszałam że nie ma takiego numeru.
Treść obserwacji usunięta na podstawie art. 14 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2002 r., Nr 144, poz. 1204 ze zm.).
W dniu 24 listopada wybrałam się na kolację do restauracji Gruzińskie Chaczapuri. Zaraz przy wejściu zostałam przywitana. Kiedy prowadzono mnie do stolika każda kelnerka powiedziała dzień dobry. Bardzo szybki czas realizacji zamówienia. Jedzenie wyśmienite, w dużej ilości. Zostałam obsłużona z należyta uwagą, każde zadane przeze mnie pytanie znalazło wyczerpującą i wyjaśniającą odpowiedź. Polecam gorąco tę restaurację nie tylko ze względu na sympatyczną i miłą obsługę, czy dobre jedzenie ale także ze względu na wygląd i klimat tego miejsca, a także na przystępne ceny. Na pewno tam wrócę, ponieważ mogę czuć się swobodnie.
Przed seansem udałam się do snack-baru. Nie było kolejki, była czynna tylko jedna kasa. Podeszłam do kasy, przy której zastałam panią Agatę. Pani ta nie przywitała mnie, tylko od razu zapytała co podać. Poprosiłam popcorn. Zostałam zapytana o rozmiar. Kiedy zdecydowałam, że chcę średni pani Agata podała mi jedno opakowanie w takim rozmiarze. Pani Agata nie zaproponowała mi nic innego, nawet napoju. Odniosłam wrażenie jakbym była intruzem, który niepotrzebnie zawraca jej głowę, kiedy poprosiłam jeszcze o napój Rachunek wyniósł 14,90zł. Kiedy podałam pani Agacie należność (banknot 20zł) zapytała mnie czy mam 10 gr, bo nie ma mi jak wydać reszty. Kiedy odpowiedziałam że nie mam pani Agata powiedziała że będzie mi dłużna 10 gr. Nie podziękowano mi za zakup w snack-barze. Po wizycie w snack-barze odniosłam wrażenie że jestem niepożądanym gościem, pani Agata nie uśmiechała się, była niesympatyczna, nie starała się obsłużyć mnie w sposób choćby zadowalający. Ponadto w moim odczuciu osoba ta była znudzona, sprawiała wrażenie zmuszonej do tego co robi.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.