Brak produktów które są w gazetce Pełno ludzi gigantyczne kolejki i tylko 5 kas otwartych . Musiałem opuscić sklep bo średni czas czekania do kasy to ok 10 minut .
Jedzenie jest tam okropne strasznie tłuste co dzień dają to samo smak dań wyjałowiony . Nie idzie się nawet dogadać jak ma ktoś kupować jedzenia jak obsługa nie zna Polskiego !. Niby taka dobra sieć a serwują stare świństwa nic dziwnego że każdy omija . Moja noga już jam nigdy nie zadzie .
Obłoga była nawet miła i uśmiechnięta schludnie ubrana . Nie proponowali nic do zakupu ani kawy ani hot-doga brakowało kontaktu wzrokowego . Przy dość sporym tankowaniu nie otrzymałem zdrapki promocyjnej . Obsługa rozmawiała ze sobą przez cały czas na prywatne tematy . Ogólny porządek stacji był umiarkowany . Brakowało obsługi na placu .
Sklep nawet czysty obsługa na kasach i na stoiskach uwijała się sprawnie . Produkty jak i ceny były wyeksponowane i czytelne . Szybko znalazłem to co potrzebowałem . Nie musiałem czekać w kolejkach jak i szukać kogoś z obsługi nawet ochroniarz układał koszyki .
Obsługa jest bardzo miła zawsze podpowiada i pomaga jeśli chodzi o dobór produktu czy też w poszukiwaniu tego co potrzebujemy . Sklep zadbany i czysty . Jedynym minusem są nowe osoby na mięsnym gdyż nie umieją kroić pakować i bardzo wolno obsługują . Często jest tam tylko jedna osoba co spowalnia obsługę dużych kolejek .
Obsługa fatalna Nie potrafili odpowiedzieć na pytanie dlaczego produkt który w wakacje był po 9,99 zł ceny normalniej a obecnie został przeceniony o 98% z 999,99 zł na 9,99 . Ciągle w tym sklepie spotykam się z takimi śmiesznymi przecenami . Na każdym kroku promocja to podwyższenie ceny przekreślenie jej i napisanie starej jako promocyjna . Od kilku miesięcy na sklepie o ogromnej powierzchni działa tylko jeden czytnik do cen . Wygląda to jak by zostało to zrobione celowo ponieważ nie raz nadziałem się że cena była wyższa niż na etykiecie przy półce .
Dzwoniąc na infolinie w celu doinformowania się dlaczego kurier nie zadzwonił do mnie przed przyjazdem i dosłownie 10 minut jak pojechał wróciłem do domu zastałem awizo . Zadzwoniłem do kuriera i poinformował mnie że paczka po 14 będzie do odbioru na poczcie . Zgodnie ze strony wynika że jest to niezgodność nienależytego wykonania . Po czym pani na infolinii podała sprzeczne informacje na ten temat iż w momencie gdy kurier nie zastanie nas w domu to musi awizować lecz zgodnie z opisem on nawet nie dzwoni na telefon podany na przesyłce . Jakiś czas temu nawet pisał numer telefonu by tylko zadzwonić jak będę w domu to przywiezie. To ostatni raz jak zamawiałem przez pocztex 48 i inne ich usługi . Nie wspomnę o niemiłej obsłudze na poczcie gdzie po 14 paczka miała być do odbioru a musiałem czekać od 14:20 do 14:40 aż pani życzliwie wprowadzi paczkę w system poczty popijając świeżą herbatkę .
Kupując karmę dla ptaków gdzie już próbowałem setny raz od 3 miesięcy nie mają w systemie kodu i nie mogą sprzedać . Między czasie zgłaszałem to w sklepie do kierownictwa nawet ostatnio zrobili promocje na produkty których nie można kupić . Na infolinii zarzekali się że zajmą się tą sprawą . Jak dla mnie totalna klapa .
Obsługa bardzo miła schludnie ubrana czystość na stacji perfekcyjna zawsze jestem mile witany i zawsze proponują nowe promocje . Serdecznie mogę polecić tym bardziej polecam jakość paliwa . Mój mechanik sam powiedział że jak zatankuje gdzie indziej to nie naprawi mi auta .
Obsługa tragiczna od dwóch miesięcy próbuje kupić tam zestaw dla ptaków mianowicie chodzi o gotowe jedzenie obecnie w promocji tylko przy kasie jak zawsze nie wchodzi kod oraz nie mają żadnego kodu do tych produktów w sklepie .A gdy pytam obsługę otrzymuje informacje proszę próbować może już działa .
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.