Jakość obsługi-ujdzie w tłumie.Jak ktoś ma cierpliwość i czas przeżyje:)Gorzej z dojazdem kierowca autokaru dowożącego do hipermarketu nie widzi przystanków, zwyczajnie zapomina zabrać klientów.Podejrzewam że Carrefour traci nie jednego klienta w ten sposób.Ale cóż bogatemu wolno.....
Personel szpitala nie przestrzega kolejności w kolejce. Lekarze opuszczają dyżury i załatwiają w tym czasie prywatne sprawy. W niektórych przypadkach personel opryskliwy i niekompetentny. Wskazane wizyty prywatne omijać szpital z daleka.
Tak zaczyna się bajka.... 05.07.2014 pewna firma korzystając z usług kurierskich w/w firmy wysłała mi umowę.Na moją prośbę kurier miał wcześniej umówić się dokładnie co do godziny dostarczenia i ...zapomniał,przesyłkę odesłano.Druga próba sytuacja podobna tyle że łaskawie kurier poinformował mnie że muszę oczekiwać bez dyskusji w takich i takich godzinach na przesyłkę, notabene informacji tej udzielił mi 2 godziny przed dostarczeniem przesyłki.Zanim przesyłka po raz drugi dotarła pod wskazany adres już wiedziałam że jej nie odbiorę ,ponieważ na moje nieszczęście chodzę do pracy a kurier nie bierze tego pod uwagę.Przykro mi stwierdzić że TNT to najmniej odpowiedzialna firma kurierska jeżeli chodzi o kwalifikacje pracowników.
Obsługa działu mięsnego posiada tempo pracy wolniejsze od żółwia błotnego.Znalezienie kogoś z obsługi w głównej hali sprzedaży graniczy z cudem.Nie polecam.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.