Wizyta w celu uzyskania informacji na temat telefonii stacjonarnej.Bardzo kompetentna obsługa, wytłumaczenie i omówienie wszystkich zalet jak i również wspomnienie o uniedogodnieniach - telefon miał służyć osobie w wieku 85 lat.Zaproponowanie ze skorzystania z różnych rodzajów promocji.Klient czuł się bardzo dobrze,osoba obsługująca poświęciła około 40 minut na omówienie oferty i pokazanie oferowanych modeli telefonu,mimo,że klient chciał tylko zasięgnąć informacji - dzięki takiemu podejściu klient dokonał zakupu.Salon dość duży,czysty,ciepły,jednak było w nim mało światła co stwarzało "smutne" wrażenie.
Obsługa poproszona o pokazanie konkretnego przedmiotu jest opryskliwa,sugeruje klientowi, że towar jest zbyt drogi.Klient czuje się jak intruz i złodziej. Po ponownym zapytaniu o konkretny towar pani pracująca w salonie stwierdziła wprost, że klient powinien poprosić o coś tańszego bo na pewno go na to nie stać. Oceniła klienta po ubiorze sportowym. Bezczelność na najwyższym poziomie, obsługująca nie raczyła nawet poinformować czy mają konkretny towar po 15 minutach klient wychodzi i kupuje to czego szuka w salonie jubilerskim na przeciwko.
Podczas wpłaty pieniędzy na konto pracownik proponuje sprawdzenie mozliwości kredytowych, oferuje dodatkowe usługi świadczone przez bank - ubezpieczenie,karty kredytowe - z uśmiechem i w sposób przystępny odpowiada na wszystkie pytania.Nie ma kolejek,jeżeli wchodzi nowy klient to momentalnie jest otwierane nowe stanowisko obsługi.Pracownicy wykazują dużą kulturę osobistą wstając kiedy wstaje klient.W placówce panuje przyjazna atmosfera, pracownicy zwracają się do klientów po imieniu z zachowaniem formy grzecznościowej.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.