W zeszłym roku ubezpieczyłem mieszkanie. Na kilka dni przed zakończeniem ubezpieczenia dostałem od firmy Allianz przypomnienie o kończącym się ubezpieczeniu oraz o możliwości przedłużenia tego ubezpieczenia. Umówiłem się z konsultantem u siebie w domu o godzinie która mi odpowiadała. Oczywiście nie było problemu z tym aby cała operacja odbyła się u mnie na miejscu. Konsultant przyjechał na umówioną godzinę, był elegancko ubrany i bardzo miły. Sam prowadził rozmową i doszukiwał się elementów które mogłyby obnożyć koszt ubezpieczenia. Konsultant posiadał pełną wiedzę na temat ubezpieczeń oferowanych przez Allianz jak i ofert konkurencyjnych. Po 20 minutach miałem gotową ofertę z dodatkowymi upustami. Umowę podpisałem w tym samym dniu. Od konsultanta otrzymałem kilka firmowym gadżetów. Miło się pożegnał i podziękował za współpracę.
Wybrałem się na drobne zakupy z żoną. Mieliśmy kupić gadżety do salonu. Już na wstępie mieliśmy starcie z ochroniarzem bo nie chciał nas wpuścić z psem do środka (mały York który siedział w torebce). Dopiero kierownik sklepu wyraził zgodę i w końcu weszliśmy. Od razu poszliśmy na odpowidni dział. Niestety zanim doczekaliśmy się na doradcę odechciało nam się zakupów. Po 20 minutach pojawił się pan który z miną zbitego psa próbował coś nam wyjaśnić. Niestety jego wiedza na temat produktów była prawie zerowa. Jedyny miły akcent jaki nas spotkał to miła i uśmiechnięta pani w kasie. Jej rozbrajający i szczery uśmiech był niesamowicie podnoszący na duchu.
Parking jest duży i bez problemu znalazłem wolne miejsce. Wózki znajdowały się pod zadaszeniem i są poukładane. W sklepie wszystko ułożone zgodnie z wytycznymi sklepu. Miałem problem ze znalezieniem niektórych środków chemicznych ale obsługa bardzo szybko mi pomogła i bez problemu do wózka trafiły odpowiednie zakupy. na dziale z alkoholami robi się kolejka przy kasach (przeważnie tylko dwie kasy są czynne) i to w sumie największy minus hurtowni. Kasjerki/kasjerzy bardzo mili i uprzejmi nie widać na ich twarzach miny "pracuje za karę".
Umówiłem się telefonicznie na oczyszczanie twarzy. Jak wszedłem do salonu (byłem 10 minut wcześniej) zostałem poproszony o poczekanie. Poczekalnia trochę mala i mieści się w salonie fryzjerskim ale od razu otrzymałem kawę oraz ciastko. Jak juz zostałem przyjęty (dokładnie co do minuty) trafiłem do przesympatycznej kosmetyczki. Profesjonalna obsługa + interesująca rozmowa = idealnie spędzony czas.
Naprawdę polecam bo warto a przy okazji ceny w stosunku do konkurencji rewelacyjne.
Po przyjechaniu do pensjonatu czekaliśmy 15 minut zanim ktoś pofatyguje się nam otworzyć (godz. 11:00). Po zameldowaniu się wszystko odbywało się już po naszej myśli. Pokoje czyste i dobrze wyposażone. Obsługa miła ale posiada małą wiedzę na temat atrakcji jakie można znaleźć w okolicy. Oprócz zwiedzania browaru Żywiec nie mogli wskazać fajnych miejsc do odwiedzenia. Dużym minusem jest brak możliwości zamówienia jedzenia w pensjonacie. Dużym plusem jest duża kuchnia do dyspozycji gości wyposażona w podstawowe produkty jak herbata, kawa, mleko itp.
Ogólnie pensjonat jest OK ale dla ludzi którzy nie szukają dużych luksusów a poprostu noclegu.
Jak wszedłem do placówki od razu zostałem zaproszony do konsultanta. Pani posiadała dużą wiedzę na temat produktu który mnie interesował. Grałem klienta nie znającego się na bankowości ale doradca dokładnie wyjaśnieł mi wszystkie szczegóły oraz zawiłości. Oczywiście po tak miłej i profesjonalnej obsłudze założyłem w tym banku konto osobiste
Salon znajduje się w dobrej lokalizacji przy drogach wylotowych. Trochę mało miejsc parkingowych miałem problem z zaparkowaniem samochodu. Budynek zachęcający do wejścia do środka. Salon w środku dobrze oznakowany. Po wejściu do salonu dość długo musiałem czekać na obsługę mimo małego ruchu w salonie. Sprzedawca było elegancko ubrany (garnitur, krawat). Wiedza sprzedawcy na zadawalającym poziomie chociaż w kilku przypadkach podpierał się ulotkami ze specyfikacją. Na każde zadane pytanie potrafił znaleźć odpowiedź. Przekazywane informacje były jednak tylko suchymi danymi bez potwierdzenia w rzeczywistości. Rozmowa odbywała się tylko przy samochodzie, nie zostałem zaproszony do biurka na rozmowę. Nie została mi również zaproponowana jazda testowa.
Handlowiec nie był zainteresowany pozyskaniem danych kontaktowych. Na koniec otrzymałem katolog oraz ulotkę z cenami ale nie otrzymałem wizytówki handlowca.
Bardzo wysoka kultura osobista kelnera, profesionalne podejście do klienta. Kelner doskonale znał kartę, dobrze potrafił doradzić. Kelnerzy elegancko ubrani oraz wykształceni (płynna i poprawna polszczyzna). Czas oczekiwania na jedzenie do 30 minut. Dania podane były ciepłe oraz zgodne z zamówieniem. Jedzenie było smaczne, mięso dobrze doprawione, warzywa dogotowane a wino podane w odpowiedniej temperaturze. Lokal czysty z odpowiednią muzyką do klimatu resteuracji.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.