Witam,
dziś podczas pracy zadzwoniła do mnie Pani z biura Obsługi mojej sieci z oferta przedłużenia umowy. Mimo że nie jestem osobą na którą jest zarejestrowany tel. (Pan nie spytała o nazwisko i hasło) została mi przedstawiona oferta która nie różniła się od wcześniejszej złożonej w salonie mimo zapewnień Pani że jest ona unikalna i stworzona właśnei specjalnie dla mnie i moich potrzeb. Pani nie przedstawiła mi również jak mogę ą ofertę przedłużyć i kiedy po ewentualnym przedłużeniu dostanę nowy telefon i abonament. Rozmowa była sympatyczna i konkretna nic do zarzucenia.
Witam, tym razem pragnę wyrazić swoją opinię na temat obsługi w sklepie Rast przy ul. Kanta w Olsztynie. Chciałem kupić chleb, nie było pokrojonego wieć jak zwykle chciałem podejść do pani z obsługi, żeby mi pokroiła. Jednak ku mojemu zdziwieniu nie było nikogo na dziale, więc postanowiłem poczekac, czekałem tak około 3 min, aż miałem zrezygnować, wtedy zjawiła się Pani z obsługi, która z wielką łaską wzieła ode mnie chleb. Po pokrojeniu podała mi go nic nie mówiąc, a na moje "dziękuję" nic nie usłyszałem.
Witam, właśnie tankowałem swój samochód na pobliskiej stacji benzynowej Shell. Jakość obsługi była jak zawsze nienaganna, podszedł do mnie Pan spytał się jakie paliwko chcę i za ile, a ja czekałem tylko w środku. Jedyną wadą, jednak bardzo poważną, było to, że za paliwo zapłaciłem nie swoją kartą kredytową i nikt nie zwrócił na to uwagi.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.