Opinie użytkownika (2)

Za każdym razem...
Za każdym razem pracownicy sprawiają wrażenie tak zmęczonych i zajętych, że już na pewno nie mają czasu na obsługę klienta. Nie wspominając już o własnej inicjatywie w wypowiedzeniu zdania "Czy mogę w czymś pomóc?" Zawsze kiedy potrzebuje fachowej porady ogarnia mnie ogólny stres przed reakcją "fachowca"

Łukasz_224

11.04.2011

Castorama

Placówka

Wrocław, Krzywoustego 126

Nie zgadzam się (1)
Jestem klientem firmy...
Jestem klientem firmy InterRisk S.A. Vienna Insurance Group. Obecnie próbuję odzyskać należne odszkodowanie z tyt. szkody majątkowej. Firma, która jawi się jako uznany międzynarodowy ubezpieczyciel, kompletnie nie ma żadnego systemu komunikacji z klientem. Jak do tej pory wysłałem kilka maili, oficjalne pisma, kilkanaście razy próbowałem zasięgnąć informacji telefonicznej, niestety wszystko bezskutecznie. Nie otrzymuje żadnej odpowiedzi na moje prośby informowanie mnie o statusie mojej sprawy, żadnych wskazówek o sposobie i formie dopełnienia niezbędnych formalności. Dotarcie poprzez telefon do właściwej osoby (odpowiedzialną za sprawę) graniczy z cudem. Trudno zatem inaczej jak jednoznacznie negatywnie ocenić obsługę w/w firmy. Jestem klientem pozostawionym bez żadnej opieki firmy, która w tej sytuacji powinna służyć mi pomocą a przynajmniej niezbędną informacją. Niestety jestem traktowany nie jak klient ale zwykły petent, starający jak na razie pozyskać jakąkolwiek wiedzę w starciu z instytucją zatrudniającą niekompetentny personel.

Łukasz_224

28.10.2009

InterRisk

Placówka

Wrocław, Racławicka 13

Nie zgadzam się (19)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi